  • 1. Data: 2010-06-29 10:57:58
    Temat: ciche nagrywanie dzwieku a filmy w komorce
    Od: "kibic okazjonalny" <o...@k...org>

    Dlaczego gdy chcę skorzystać z dyktafonu w komórce to dźwięk nagrywa się
    bardzo cicho, że już lepiej nakręcić film, wtedy jest głośno i wyraźnie?
    Sprawdzone w 3 telefonach różnych marek, znajomi twierdzą to samo. Do
    filmów jest inny mikrofon? Bezsens jakiś.

  • 2. Data: 2010-06-29 12:13:37
    Temat: Re: ciche nagrywanie dzwieku a filmy w komorce
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kibic okazjonalny" <o...@k...org> napisał
> [...]
    > Sprawdzone w 3 telefonach różnych marek, znajomi twierdzą to
    > samo. Do filmów jest inny mikrofon? Bezsens jakiś.

    Byc moze. W koncu do filmow chcesz miec mikrofon z drugiej strony.
    Poszukaj lepiej czy jakis opcji nie ma

    J.

  • 3. Data: 2010-06-29 14:15:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kibic okazjonalny" <o...@k...org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0cjk1$oqi$...@u...news.interia.pl...
> [...]
    > Sprawdzone w 3 telefonach różnych marek, znajomi twierdzą to samo. Do filmów

    Z sensem. Wystarczy użyć mózgu. Dyktafon nagrywa cicho, gdyż ma nagrywać to co
    do niego mówisz, a nie łapać z 30 metrów otoczenia. Filmiki muszą nagrywać całe
    tło.

  • 4. Data: 2010-06-30 19:45:32
    Od: "kibic okazjonalny" <o...@k...org>

> [...]
    >
    > Z sensem. Wystarczy użyć mózgu. Dyktafon nagrywa cicho, gdyż ma
    > nagrywać to co do niego mówisz, a nie łapać z 30 metrów otoczenia.

    Ale te dyktafony ciężko łapią to co się do nich mówi i zawsze lepiej
    włączyć nagrywanie filmu i mówiąc z tej samej odległości, coś się
    przynajmniej nagra!

  • 5. Data: 2010-07-01 10:35:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Użytkownik "kibic okazjonalny" <o...@k...org> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i0g6t2$bb0$...@u...news.interia.pl...

> [...]
    >
    > Ale te dyktafony ciężko łapią to co się do nich mówi i zawsze lepiej
    > włączyć nagrywanie filmu i mówiąc z tej samej odległości, coś się

    Ja używam Alon mp3 dictaphone z Symbiana i nie narzekam, a wręcz przeciwnie.
    Ustawione na Wav 48kHz świetnie nagrywa odgłosy z całej okolicy jak i osobę
    obok, no i rozmowy telefoniczne z automatu. Właściwie nie wiem jak to jest
    zrobione, bo gdy nagrywana jest osoba obok siedząca to już tak otoczenia nie
    słychać szczegółowo. Jakoś się automatycznie dostosowuje..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."