  • 1. Data: 2004-11-25 19:32:31
    Temat: Problem z DNS-em TPSA [a przynajmniej tak mi się wydaje]
    Od: "Michał Karoński" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Gdzie mogę zgłosić (i czy ma szanse na rozpatrzenie) problem tego rodzaju:
    Od kilku godzin próbując dostać się do serwera kielce.com (przez www, ftp, e-
    mail) z łącz TPSA (w szczególności Internet DSL) oprócz - z tego co
    zauważyłem - Neostrady, najzwyczajniej w świecie nie można uzyskać
    połączenia. Nie odpowiada ping etc. Stosując proxy (np. w3cache.tpnet.pl),
    dostęp przez HTTP działa poprawnie... Dlaczego tak się stało, i czy jest
    szansa, że ktoś przywróci wszystko do normalności?

    Pozdrawiam
    Michał Karoński

  • 2. Data: 2004-11-25 21:40:07
    Od: "#342" <h...@g...pl>

> [...]
    > dostęp przez HTTP działa poprawnie... Dlaczego tak się stało, i czy jest
    > szansa, że ktoś przywróci wszystko do normalności?

    ja nie uzywam proxy tpsa i też mi kielce.com nie odpowiada - nie zrzucaj na
    tp
    tylko raczej na kielce.com

  • 3. Data: 2004-11-25 22:44:15
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    #342 <h...@g...pl> wrote:
    > ja nie uzywam proxy tpsa i też mi kielce.com nie odpowiada - nie
    > zrzucaj na tp tylko raczej na kielce.com

    SOA#1 -- i z GTS, i z TPSA

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl