  • 1. Data: 2004-11-24 22:01:10
    Temat: Problem z floodowaniem w LAN.
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    Witam.
    Ma problem z flloodowaniem przez niektore maszyny innych komputerow.
    Generalnie jak zlapie takie cos tcpdumpem to widze pakiet z adresem
    zrodlowym nie z mojej sieci (mimo iz wysylany jest z LANU) skierowany do
    jakiegos IP w Swiat.
    Oczywiscie router takie cos zignoruje jako pakiet z nie swojej klasy
    adresowej, ale poniewaz takich pakietow jest ponad 15tys na sekunde siec i
    tak pada.
    W jaki sposob na interjesie pod linuksem wykryc kto jest za to
    odpowiedzialny?
    Moze da sie ustalic sam MAC, to juz mi powinno pomoc, bo szukanie IP nie ma
    sensu.
    Ma ktos jakis pomysl ?

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2004-11-24 22:10:45
    Temat: Re: [POLIP] Problem z floodowaniem w LAN.
    Od: Przemek Celej <s...@p...fm>

    Maciej Przyboś wrote:

> [...]
    >odpowiedzialny?
    >Moze da sie ustalic sam MAC, to juz mi powinno pomoc, bo szukanie IP nie ma

    "tcpdump -n -l -e" I zobacz czyj to MAC.

    Przemek Celej

    Contact information:
    GG: 1299677
    e-mail: st311a(no-spam)poczta(dot)fm

    Nudzisz sie? Zagraj sobie! >>> http://link.interia.pl/f183d

  • 3. Data: 2004-11-24 22:20:38
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > "tcpdump -n -l -e" I zobacz czyj to MAC.
    Ok, dzieki.

    Maciej