  • 61. Data: 2005-07-07 08:38:53
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):
> [...]

    filtry IP,
    problemy ze wskazaniem prokuraturze kto wysyla pogrozki, kto udostepnia nielegalny
    soft

    --
    Mateusz

  • 62. Data: 2005-07-07 08:40:03
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > cos zle dedukujesz
    > kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
    > (niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)

    I za darmo, o czym wcześniej pisałeś? A różnica w cenie instalacyjnej
    łącza - 1000 zł, w zależności od tego, czy chcę do 8 adresów IP, czy
    powyżej, brzmi znajomo? Musi. W końcu to oferta ip24.pl/site.krakow.pl..
    http://www.site.krakow.pl/index.php?page=f_cennik

    > po doswiadczeniach z wanna-be providerami klient ma dosc amatorki i
    > idzie do TP

    Tak straciłeś wszystkich klientów i dlatego teraz próbujesz zarobić na
    adresach IP?

  • 63. Data: 2005-07-07 08:42:21
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > nie, sprzedaje m.in. sieciom osiedlowym - a co one robia to ich sprawa

    Jeżeli to, o czym piszesz, znajduje się w ofercie
    http://www.site.krakow.pl/index.php?page=f_cennik, to już przestałem się
    dziwić.

  • 64. Data: 2005-07-07 08:45:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 07 Jul 2005 10:38:53 +0200, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > filtry IP,
    > problemy ze wskazaniem prokuraturze kto wysyla pogrozki, kto udostepnia nielegalny
    soft

    /usr/sbin/tcpdump -p -nn -i eth1 tcp[13] == 2 or tcp[13] == 17

    i pare innych ???

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 65. Data: 2005-07-07 08:46:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 07 Jul 2005 10:40:03 +0200, użyszkodnik "Rafal.Doroszkiewicz"
    <j...@v...net.pl> napisał:

    > Tak straciłeś wszystkich klientów i dlatego teraz próbujesz zarobić na
    > adresach IP?

    zainteresowanie publicznymi adresami IP jest znikome, wprawdzie u nas
    kosztuje to 5zl miesiecznie ale nawet nikt sie nie awanturowal ze
    powinno byc to za darmo :(

  • 66. Data: 2005-07-07 08:55:45
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz wrote:

    > Jakich?

    np banowanie ludzi na chatach, GG, serwerach gier itp wiem ze wszystko
    mozna jakos obejsc ale sporo jest gowniarstwa w sieci, ktorzy dzieki np
    neostradzie czuja sie anonimowi i rozrabiaja.

  • 67. Data: 2005-07-07 08:58:06
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

> [...]
    > łącza - 1000 zł, w zależności od tego, czy chcę do 8 adresów IP, czy
    > powyżej, brzmi znajomo? Musi. W końcu to oferta ip24.pl/site.krakow.pl..

    jakbys doczytal uwaznie to bys znalazl iz chodzi o adresy IP na styku
    (konkretnie o ilosc MAC'ow - ograniczenia w sprzecie PROXIMA RSU/SU)

    --
    Mateusz

  • 68. Data: 2005-07-07 08:59:14
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > zainteresowanie publicznymi adresami IP jest znikome, wprawdzie u nas
    > kosztuje to 5zl miesiecznie ale nawet nikt sie nie awanturowal ze
    > powinno byc to za darmo :(

    u nas byl okres gdy wszyscy chcieli, potem pisali ze juz nie chca
    (bo mi rozwalili windowsa zanim go zainstalowalem)

    --
    Mateusz

  • 69. Data: 2005-07-07 09:03:23
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > Jeżeli to, o czym piszesz, znajduje się w ofercie
    > http://www.site.krakow.pl/index.php?page=f_cennik, to już przestałem się
    > dziwić.

    szczerze mowiac nie wiem o czym mowisz

    --
    Mateusz

  • 70. Data: 2005-07-07 09:20:48
    Od: DarekB <d...@g...pl>

    Rafal.Doroszkiewicz wrote:

    > Jakich?

    mozliwosc zalogowanie sie na serwery na ktorych jest ograniczny dostep z
    konkretnych IP-ów.