  • 1. Data: 2005-07-02 01:39:34
    Temat: powolne dnsy netii
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@S...wp.pl>

    witam

    otoz zmienilem wpisy dla pewnej domeny, zostaly rozeslane po swiecie, po
    chwili wiekszosc dns-ow na swiecie 'widzi' to co rozeslalem, tylko nie
    dnsy inetii.

    czekam dzien, juz chyba wszystkie dnsy widza, z wyjatkiem inetii
    (salsa.inetia.pl i rumba.inetia.pl) czekam juz tak ponad dobe i nic.

    czy tylko ja odnosze takie wrazenie, czy ten typ tak ma ?

    pozdro.

  • 2. Data: 2005-07-02 07:09:14
    Temat: Re: powolne dnsy netii
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    kamil kapturkiewicz napisał(a):
> [...]
    > (salsa.inetia.pl i rumba.inetia.pl) czekam juz tak ponad dobe i nic.
    >
    > czy tylko ja odnosze takie wrazenie, czy ten typ tak ma ?

    Ja zauwazylem systuacje wrecz przeciwna. sprawdz jeszcze jive.inetia.pl
    oraz chacha.inetia.pl

    pozdrawiam,
    D.W.

    --
    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu usun nadmiarowe kropki]