  • 151. Data: 2005-07-11 08:38:34
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <8...@4...com> futszaK napisał(a):

    > odnosze dziwne wrazenie ze gdyby oplata za liczbe przeslanych danych
    > byla standardem to by nie bylo problemow z p2p, a uzyszkodnicy masowo
    > przerzucajacy pliki byliby pozadani i by sie dla nich konstruowalo
    > spejcalne promocje zachecajace do zasysania :>

    I tak jest teraz właśnie w TP. Jak chcesz backupować internet to musisz
    dokupować kolejne limity transferu.

    TP

  • 152. Data: 2005-07-11 13:43:53
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    napisał(a):

    > I tak jest teraz właśnie w TP. Jak chcesz backupować internet to musisz
    > dokupować kolejne limity transferu.

    Co na dłuższą metę jest mało opłacalne. To już lepiej wziąć jakąś wolniejszą
    opcję iDSL-a.

    Pink

  • 153. Data: 2005-07-12 00:01:02
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    DarekB pisze:

    > analogicznie to ze ludze wogóle wyjazdzaja samochodem na ulice, jadac do
    > pracy czy jadac odwiedzic znajomch (p2p) powoduja korki uniemozliwiajac
    > innym, uzytkownikom korzystanie z ulic a w szczegolnosci tym wazniejszym
    > uzytkownikom czyli komunikacji miejskiej itp. powinno sie "wyfiltrowac"
    > taki niewazny ruch bo przeciez z takiego niewaznego uzytkownika jest
    > mniej pieniedzy niz np z autobusu.
    > a gdzie wolność ?

    Przecież można sobie kupić droższe łącze bez limitów.

    Skoro już używasz analogii do dróg, to w innych krajach zazwyczaj ma się do
    wyboru tzw. drogi szybkiego ruchu (ograniczenie do 90-110) za darmo, lub
    płatne autostrady.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 154. Data: 2005-07-12 00:06:51
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Pink pisze:

    > Co na dłuższą metę jest mało opłacalne. To już lepiej wziąć jakąś
    > wolniejszą opcję iDSL-a.

    No i o to chodzi. Neostrada 2 mbit/s (limit 35 GB/mies.) kosztuje 159 zł
    brutto przy umowie na 2 lata, tymczasem za mniej więcej tyle samo można
    kupić DSL 0.5 mbit/s bez limitów (można nim zassać jakieś 160 GB/mies.,
    chyba że się pomyliłem bo pora już późna). Więc w czym problem? Ktoś tu
    niedawno marudził, ze kiedyś była Neo bez limitów, a teraz ma limity więc
    to straszny krok w tył. Tymczasem w tej samej cenie jest teraz InternetDSL
    o takiej samej prędkości jak tamta Neostrada, w dodatku ze stałym IP. Ale
    po co to zauważyć, lepiej bredzić i blugać na TPSA bo tak jest trendy, co?

  • 155. Data: 2005-07-12 11:14:04
    Temat: Re: Problem z ?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 6 Jul 2005 21:06:57 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > Dodatkowo gdyby nie P2P dalej byśmi tkwili w epoce dialupów czy ISDNów.

    w Polsce nie było epoki ISDN-a w zakresie dostepu do Internetu,a czesc
    klientow w ogole przeskoczyla z 33600 na IDSL/ADSL z pominieciem v90

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 156. Data: 2005-07-13 15:05:03
    Od: Yacho <yacho___@_nospam_100tka.net>

    DarekB napisał(a):

    > mozliwosc zalogowanie sie na serwery na ktorych jest ograniczny dostep z
    > konkretnych IP-ów.

    Ident sie klania ?
    --
    pozdrawiam,
    Jacek Żebrowski

  • 157. Data: 2005-07-13 15:47:26
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Wed, 13 Jul 2005 17:05:03 +0200, Yacho wrote:

    > Ident sie klania ?

    To był żart, prawda?
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O