  • 11. Data: 2019-03-23 23:15:34
    Temat: Re: Problem z białym tłem
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-23 o 15:54, Animka pisze:

    > Jak wypalone to już nie będzie białe :-)

    A jaki kolor przyjmie biała ściana dodatkowo wypalona lampami błyskowymi
    jeśli nie biały?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2019-03-23 23:36:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-24 o 00:15, Marek S pisze:

    > A jaki kolor przyjmie biała ściana dodatkowo wypalona lampami błyskowymi
    > jeśli nie biały?

    Aaa, wypalana lampami błyskowymi. Ile tych lamp używasz za jednym
    zamachem? Po ciemku robisz zdjęcia?
    Ja bym sała tło jasnoniebieskie, czy beżowe, albo niech dziweczyna
    stanie przy zasłonach (bez ciapek) przy oknie.
    Sama robiłam sobie zdjęcie do nowego dowodu (nie tego elektronicznego)
    na tle beżowej ściany. Nie wyszło piknie, ale fotografom nie zamierzałam
    płacić, bo do poprzedniego dowodu asystentka zniszczyła mi fryzurę.
    Położyła mi łapę na głowie. Najgorsze jest to, że najpierw zapłaciłam za
    usługę. Musiałam iść do innego fotografa.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-03-24 14:51:48
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-23 o 23:36, Animka pisze:

    > Aaa, wypalana lampami błyskowymi. Ile tych lamp używasz za jednym
    > zamachem?

    Zwykle od 1 do 5 - zależy od tego, jaki efekt chcę uzyskać.

    > Po ciemku robisz zdjęcia?

    Sporo, ale wtedy lamp rzadko używam.

    > Ja bym sała tło jasnoniebieskie, czy beżowe, albo niech dziweczyna
    > stanie przy zasłonach (bez ciapek) przy oknie.

    I jak potem przekształcasz takie tło w 100% biel? Bo takie jest
    założenie przy fotografii packshotowej, o której tu mówimy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2019-03-24 19:24:33
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-24 o 15:51, Marek S pisze:

    > I jak potem przekształcasz takie tło w 100% biel? Bo takie jest
    > założenie przy fotografii packshotowej, o której tu mówimy.

    Terminem packshot, określa się zwyczajowo ostatnie kilka sekund filmu -
    finalną prezentację produktu wraz z hasłem promocyjnym kampanii.
    No i to 3D oraz obrót o 360 stopni.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-03-25 15:11:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-03-21 o 08:22, J.F. pisze:

    >Tło celowo jest przepalone -> packshots.

    Moze jednak suwaczkiem w wołarce przepalic, a nie zdawac sie na
    automat :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-03-25 16:08:48
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 15:12:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    > Moze jednak suwaczkiem w wołarce przepalic, a nie zdawac sie na
    > automat :-)
    To tak nie działa.
    Pozdrawiam Marcin

  • 17. Data: 2019-03-25 21:04:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-25 o 16:08, Starzec z Gór pisze:

    > To tak nie działa.

    A może zastosować coś w rodzaju starego blue-boxu?
    Tylko warunkiem jest odpowiednie dobranie koloru tła, czasem jeszcze
    oświetlenie albo wręcz namiot. aby nie było zafarbów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2019-03-25 21:52:41
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-24 o 19:24, Animka pisze:

    > Terminem packshot, określa się zwyczajowo ostatnie kilka sekund filmu -
    > finalną prezentację produktu wraz z hasłem promocyjnym kampanii.
    > No i to 3D oraz obrót o 360 stopni.

    A teraz do rzeczy: jak z tym białym tłem ma być mając za sobą niebieską
    ścianę?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2019-03-25 21:56:14
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-25 o 15:11, J.F. pisze:

    > Moze jednak suwaczkiem w wołarce przepalic, a nie zdawac sie na automat :-)

    Ależ to nie był automat lecz pełna manufaktura. Starannie dobrana moc
    każdej sekcji lamp.

    Problem wydaje się być rozwiązany: jeden z kolegów już mi wyjaśnił gdzie
    tkwił błąd. Muszę to jedynie zweryfikować przy najbliższej okazji.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2019-03-25 23:05:09
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-19 o 22:58, Marek S pisze:

    > https://drive.google.com/file/d/1taue5f_DUVhSo5KwDJG
    hhdewyU0Vh1Mn/view?usp=sharing

    Trochę dziwne przepalenie, bo można "wyciągnąć" brakujące szczegóły:

    https://drive.google.com/open?id=10A3bMdjdNuGODk1twM
    23g_L0bcAQLZFE

    P.