    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Problem z centrala
    Date: Thu, 19 Feb 2009 13:16:44 +0100

    Witam
    Mam centrale Platan Alfa Plus.
    Kable z centralki ida do patchpanela, kable z gniazde w scianach do
    patchpanela i panele polaczone ze soba.
    Co jakis czas pojawia sie maly zgrzyt, pod danym numerem
    wewnetrznym(konkretne gniazdo w centrali), zamiast normalnego sygnalu
    slychac dwa krotkie. Objawy sa takie: dzwonic mozna, telefon systemowy
    dobrze identyfikuje nr przychodzacy, dajmy na to 11. Ale kiedy chce
    zadzwonic z powrotem na to 11, laczy mi sie z jakims innym numerem
    wewnetrznym. Kable podpiete dobrze, nic nie bylo zmieniane. Do tej pory
    'padly' mi w ten sposob 3 gniazda w ciagu nieco ponad roku (sprawdzam, na
    tym pierwszym patchpanelu, bo centralka jest w takim miejscu, ze bardzo
    ciezko przy niej manewrowac). Spotkal sie ktos z czyms takim?
    --
    marcin