  • 1. Data: 2009-02-19 12:16:44
    Temat: Problem z centrala
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Mam centrale Platan Alfa Plus.
    Kable z centralki ida do patchpanela, kable z gniazde w scianach do
    patchpanela i panele polaczone ze soba.
    Co jakis czas pojawia sie maly zgrzyt, pod danym numerem
    wewnetrznym(konkretne gniazdo w centrali), zamiast normalnego sygnalu
    slychac dwa krotkie. Objawy sa takie: dzwonic mozna, telefon systemowy
    dobrze identyfikuje nr przychodzacy, dajmy na to 11. Ale kiedy chce
    zadzwonic z powrotem na to 11, laczy mi sie z jakims innym numerem
    wewnetrznym. Kable podpiete dobrze, nic nie bylo zmieniane. Do tej pory
    'padly' mi w ten sposob 3 gniazda w ciagu nieco ponad roku (sprawdzam, na
    tym pierwszym patchpanelu, bo centralka jest w takim miejscu, ze bardzo
    ciezko przy niej manewrowac). Spotkal sie ktos z czyms takim?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-02-19 13:25:32
    Temat: Re: Problem z centrala
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    zly pisze:
> [...]
    > tym pierwszym patchpanelu, bo centralka jest w takim miejscu, ze bardzo
    > ciezko przy niej manewrowac). Spotkal sie ktos z czyms takim?

    Na numerze ktory ma dwa krotkie sygnaly jest uruchomiona jakas funkcja.
    Moze to byc np. nie przeszkadzac, przeniesienie itp.
    Wg tego co opsujesz to walasnie jest uruchomione przeniesienie.
    Znajdz w instrukcji kod pod jakim jest anulowanie przeniesienia.

    R.

  • 3. Data: 2009-02-20 11:32:14
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 14:25:32 +0100, Ryszard Ochódzki napisał(a):

    > Wg tego co opsujesz to walasnie jest uruchomione przeniesienie.
    > Znajdz w instrukcji kod pod jakim jest anulowanie przeniesienia.

    Dzieki, dziala :)
    --
    marcin