    From: "R2" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Problem z cyfra +
    Date: Mon, 5 Jan 2009 19:19:46 -0000

    Witam mój kolega kupil kilka dni temu cyfre + Kupil ja z mysla o ogladaniu
    polskiej tv w Anglii. Podlaczyl wszystko, ale dziala tylko kilka programów,
    typu TV Polonia, TV Puls i jakies inne bzdety, pozostale które powinny byc w
    tym pakiecie nie dzialaja, pojawia sie napis kanal kodowany. W punkcie w
    którym kupowal cyfre powiedzieli mu ze po podlaczeniu tak moze byc i
    poprostu trzeba czekac az sie samo zaktualizuje czy cos w tym stylu,
    powtarzam jego slowa. Jednak minely juz 3 dni odkad podlaczyl to badziewie i
    nic dalej te same kanaly, nawet TVP1 i TVP2 nie ma. Czy ktos ma jakies
    doswiadczenia z tym , o co moze chodzic i co zrobic zeby to dzialalo tak jak
    ma dzialac.Z góry dziekuje za odpowiedz