  • 11. Data: 2009-01-06 10:07:57
    Temat: Re: Problem z cyfra +
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "matt" <m...@N...kaczkowo.com> napisał w wiadomości
    news:gjv9jd$5uf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gjtqii$hh8$1@mx1.internetia.pl...

    > ICA, strona do logowania jest tutaj www.ica.cyfraplus.pl
    >
    > Tylko niech nie klika bezwiednie w przesyłanie uprawnień. Niech wyśle
    > uprawnienia
    > raz i czeka.

    ZTCW więcej niż raz się nie da.
    Musi być przerwa, dość długa.

  • 12. Data: 2009-01-06 11:16:52
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 05-sty-09 23:01:34, Cavallino napisawszy:

    > Zalogować się do ICA i reset uprawnień zrobić.
    > A jak nie pomoże to maila fo C+ wysłać, względnie dystrybutora męczyć.

    Po resecie też odczekać dłużej niż C+ na stronie wypisuje (może być
    kilka godzin albo np. przez noc)
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 13. Data: 2009-01-06 11:37:57
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Po resecie też odczekać dłużej niż C+ na stronie wypisuje (może być
    > kilka godzin albo np. przez noc)

    w praktyce uprawnienia przechodza w 2-3 minuty, no chyba ze jest 1
    dzien miesiace, wtedy max do 15minut, nigdy nie czekalem dluzej.

  • 14. Data: 2009-01-06 16:09:09
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Zalogować się do ICA i reset uprawnień zrobić.

    tak na pewno po 3 dniach od zakupu. pomyśl że ICA zadziała dopiero jak
    papierowa umowa trafi do C+ i tak ją ktoś wporowadzi do systemu. minimum 7
    dni.
    pzdr
    GL

  • 15. Data: 2009-01-06 17:30:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak na pewno po 3 dniach od zakupu. pomyśl że ICA zadziała dopiero jak
    > papierowa umowa trafi do C+ i tak ją ktoś wporowadzi do systemu. minimum 7
    > dni.

    Nic takiego w regulaminie ICA nie ma, więc nie wiem czemu te pretensje.
    W każdym razie podałem więcej opcji niż tą jedną.

  • 16. Data: 2009-01-06 18:47:28
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > tak na pewno po 3 dniach od zakupu. pomyśl że ICA zadziała dopiero jak
    > papierowa umowa trafi do C+ i tak ją ktoś wporowadzi do systemu. minimum 7
    > dni.

    do ica zwykle mozna sie zalogowac juz nastepnego dnia wiec sporo
    mijasz sie z prawdą.

  • 17. Data: 2009-01-08 07:17:20
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nic takiego w regulaminie ICA nie ma, więc nie wiem czemu te pretensje.
    > W każdym razie podałem więcej opcji niż tą jedną.

    wiem wiem. chciałeś dobrze a ja za szybko :)
    ale inni się dowiedzą że to nie od razu działa :)
    pzdr
    GL

  • 18. Data: 2009-01-24 11:37:10
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

> [...]
    >
    > tak na pewno po 3 dniach od zakupu. pomyśl że ICA zadziała dopiero jak
    > papierowa umowa trafi do C+ i tak ją ktoś wporowadzi do systemu. minimum 7

    Nie, aktywują kartę gdy dystrybutor zatwierdzi umowę
    w postaci cyfrowej i pojawi się ona w ich bazie danych.
    Trwa to kilka minut, aktywacje nowych umow są puszczane
    w pierwszej kolejności.

    W przypadku autora tego wątku, myślę że to zawieszenie
    się oprogramowania, trzeba wejść na ICA,
    https://www.ica.cyfraplus.pl/ wysłać uprawnienia.
    Następnie należy tuner wyłączyć z prądu, włączyć
    wyszukać kanały, ustawić na TVP1, wyłączyć pilotem
    , wyłączyć z pradu, włączyć do prądu, uruchomić
    pilotem jeżeli sam nie wystrtuje ...i czekać
    , aktywacja powinna dojść w ciągu max. 3 godzin.

    Tomy M. www.ansibl.com