  • 21. Data: 2005-10-04 15:05:11
    Temat: Re: Problem z laczem (dlugie)
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    From: "CST POLPAK TP S.A." <d...@c...tpsa.pl>
    Newsgroups: pl.internet.komunikaty
    Subject: TPSA 20051003 Uruchomienie nowego lacza miedzynarodowego
    Date: Mon, 3 Oct 2005 13:25:13 +0200
    .tpsa.pl>

    W srode 2005-10-05 o godz. 9:00 planujemy uruchomienie lacza
    miedzynarodowego z TPNET do T-Systems. Oznacza to pojawienie sie ASa 3320
    za TPNET. Uruchomione zostana community 5617:1300 (oraz 29535:1300) do
    blokowania rozglaszania routingu na tym laczu i 5617:130x (oraz
    29535:130x),
    x=1,2,3 do 1-, 2- i 3-krotnego prependowania. Bedzie dzialalo tez
    community
    5617:103 blokujace rozglaszanie danego prefixu na wszystkich laczach
    zagranicznych. Routing otrzymywany z T-Systems bedzie rozglaszany do
    wszystkich klientow z prawem tranzytu mijdzynarodowego, prosimy wiec
    rowniez o zwrscenie uwagi na polityki akceptuj1ce routing z sieci TPNET i
    TPTRANSIT.
    --

    I to akurat jest DT. W 2004 mieli styk w warszawie +5Gb... ciekawe ile jest teraz
    i ile z tego dostanie &TP. :~)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 22. Data: 2005-12-29 15:35:47
    Od: Parish <p...@s...prz.rzeszow.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 21:21:57 +0200, Artur Marciniak
    <a...@w...pl> napisał:

    > Problem nie zniknal. Co ciekawe, problem w ogole nie
    > istnieje na serwerach umieszczonych we Francji. Sprawdzalem lagi w grze
    > na
    > serwerze francuskim zaraz po wystapieniu ich na serwerze niemieckim i
    > zadnych lagow nie bylo - takze Polacy z ktorymi gram nie narzekaja na
    > lagi
    > na serwerach francuskich - jedynie niemieckich.

    > Z tego co pamietam pierwsze dwa hopy zawsze byly takie, nie bylo z tym
    > zadnych problemow. Uplynal limit czasu zadania po hopie 9
    > (prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net) jest prawidlowy. Operator serwerow
> [...]

    Witam,
    Mam ten sam problem z tą grą. Z tego co zaobserwowałem problem dotyczy
    operatora Telii
    i tylko serwerów gry w Niemczech. Klienci także z innych krajów mają
    problem z dostępem
    do gry (np. portugalski Netcabo). Problem dotknął osławionych niegdyś klas
    83.0.0.0/8
    i 80.0.0.0/8 z TPSA, Chello, Aster może i innych operatorów. Tracey tak
    jak załączyłeś wyglądają
    bez zarzutu. To samo działo się 8-go grudnia od godz. ok. 16:00 i trwało
    chyba do 16-grudnia.
    Problem znów pojawił się 26-go i trwa nadal.

    Czy ktoś na tej grupie mógłby potwierdzić, że rzeczywiście występują
    problemy ze zwrotnym
    routingiem z Telii do Polski?

    Mogę się mylić, ale coś mi się wydaje, że to wina Telii. Może ma to
    związek także z tym
    problemem BGP <dos0ho$5mp$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Dla zainteresowanych link do postu z forum technicznego
    http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-t
    ech-support-en&t=224422&p=1&tmp=1#post224422

    --
    Pozdrawiam,
    Arkadiusz Dykiel