  • 1. Data: 2009-07-18 16:05:31
    Temat: Problem z monitorem
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Witam!

    Padł mi monitor więc pożyczyłam od kogoś.
    To monitor CRT Samsunga. Tam było wszystko OK.

    Teraz mam problem, bo wszystkie czcionki w okienkach
    są jakby bezbarwne. Widać je tak, jakby były wyryte
    w ekranie, ale bez koloru.
    To samo jest w przypadku czcionek w podpisach pod
    ikonami na pulpicie gdy kolor pulpitu zmienię na jasny.
    Próbowałam coś zmienić w Właściwościach ekranu,
    ale to nic nie dało.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-07-18 16:37:49
    Temat: Re: Problem z monitorem
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ewa pisze:
> [...]
    > ikonami na pulpicie gdy kolor pulpitu zmienię na jasny.
    > Próbowałam coś zmienić w Właściwościach ekranu,

    Może zainstaluj jakiś odpowiedni sterownik do tego komputera, ustaw
    ostrość i jasność.
    Zajrzyj też do: Panel Sterowania/System/Zawansowane i zobacz co masz
    zaznaczone.
    Ja mam tak:
    http://img217.imageshack.us/i/84359050.jpg/

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-18 16:43:00
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]
    jasność.
    > Zajrzyj też do: Panel Sterowania/System/Zawansowane i zobacz co masz zaznaczone.

    Bardzo Ci dziękuję.
    W tzw. międzyczasie znalazłam sterownik, zainstalowałam i pomogło.
    Dziwne, że gdy kazałam mu szukać, to sam nie znalazł.
    Ale dobrze, że już jest OK.
    Samo padnięcie mojego monitora było już wystarczającym stresem.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2009-07-18 16:45:47
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Ewa" <n...@z...com> wrote in message
    > Teraz mam problem, bo wszystkie czcionki w okienkach
    > są jakby bezbarwne. Widać je tak, jakby były wyryte
    > w ekranie, ale bez koloru.

    zrob printscreena i ogladnij go na innym kompie
    a i najlepiej umiesc gdzies zeby bylo wiadomo o czym mowisz

    jezeli bedzie ok, zresetuj ustawienia monitora do fabrycznych
    i ustaw pod siebie

    jezeli nie bedzie ok - problem softwareowy - zajrzyj na grupe
    o windows (jezeli zaladowanie kompozycji nic nie da)

  • 5. Data: 2009-07-18 16:50:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ewa pisze:

> [...]
    > Ale dobrze, że już jest OK.
    > Samo padnięcie mojego monitora było już wystarczającym stresem.

    No to bardzo się cieszę, że już jest ok. Też mi kiedyś monitor padł i
    miałam podobny problem.
    Oddalam go do reperacji, ale to już nie było to co przedtem i trzeba było
    kupić znowu inny monitor.
    Teraz mam w domu 3 dobre monitory, ale trochę za dużo miejsca zajmują.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-07-18 16:55:09
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

> [...]
    >
    > jezeli nie bedzie ok - problem softwareowy - zajrzyj na grupe
    > o windows (jezeli zaladowanie kompozycji nic nie da)

    bardzo Ci dziękuję.
    Pomimo, że jak już pisałam ten problem udało mi się rozwiązać,
    Twoje uwagi zapamiętam, bo nie wiem czym jeszcze ten monitor
    może mnie zaskoczyć. On też ma już parę ładnych lat.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2009-07-18 17:43:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 18 Jul 2009 17:45:47 +0100, tg napisał(a):

    > zrob printscreena i ogladnij go na innym kompie
    > a i najlepiej umiesc gdzies zeby bylo wiadomo o czym mowisz

    och, wyobrażasz sobie bógwico a to tylko nie było sterownika do
    komputera... :)
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2009-07-19 05:49:13
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    > och, wyobrażasz sobie bógwico a to tylko nie było sterownika do
    > komputera... :)

    Wcale nie takie banalne jakby się wydawało.
    Założyłam, że sam sobie wyszuka sterownik jako Plug and Play
    i pewnie tak zrobił, bo teraz już wiem kiedy to się psuje.
    Po pierwszym włączeniu tego monitora miałam ciemne tło, więc nie
    wiem jaki by stan wtedy, bo na pulpicie przy ciemnym tle tego nie było
    widać. Ale ostrość wydawała mi się słaba, więc przy pomocy guzików
    na obudowie monitora zaczęłam to poprawiać.
    Potem weszłam w jakąś aplikację i zauważyłam problem z czcionkami.
    Po uruchomieniu setupu z sterownikiem było OK.
    Gdy dzisiaj chciałam jeszcze trochę poprawić kontrast przy pomocy tych
    guzików problem z czcionkami wrócił. Dopiero ponowne uruchomienie
    setupu ze sterownikiem i restart system usunął ten problem.

    Pozdrawiam
    Ewa