  • 1. Data: 2013-04-17 17:25:12
    Temat: Problem z motocyklem
    Od: Opyd12 <19mruczek97@_NOSPAM_wp.pl>

    Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
    Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybką odpowiedź ;) Z Góry Dzięki

  • 2. Data: 2013-04-17 17:36:01
    Temat: Re: Problem z motocyklem
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2013 15:25:12 +0000 osobnik zwany Opyd12
    napisał:

    > Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
    > Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybką odpowiedź ;) Z Góry Dzięki

    nalać benzynę.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2013-04-18 11:45:05
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-04-17 17:25, Opyd12 pisze:
    > Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
    > Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybką odpowiedź ;) Z Góry Dzięki
    > --

    Podlaczyc inny, naladowany akumulator w celach testowych. Iskra iskrze
    nie rowna.

    --
    japu

  • 4. Data: 2013-04-18 12:23:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-18, Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:

    > Podlaczyc inny, naladowany akumulator w celach testowych. Iskra iskrze
    > nie rowna.

    Swiece tez mozna sprobowac wymienic, na powietrzu moze byc iskra,
    a w cylindrze nie koniecznie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-04-18 12:42:38
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > nalać benzynę.

    Uważaj, bo kiedyś była taka anegdota, jak to paniusia zaparkowała pod
    dystrybutorem, otworzyła maskę i leje ON na silnik. Zapytana co robi
    odpowiedziała, że mąż kazał dolać oleju do silnika, no to dolewa.

    Tu może być podobnie.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 6. Data: 2013-04-18 16:51:44
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-04-17 17:25, Opyd12 pisze:
    > Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
    > Motocykl nie chce zapalić ?

    Jeśli gaźnik/i - było spuszczone / wypalone paliwo na zimę ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2013-04-19 00:03:31
    Od: Szymon Machel <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-17 17:25, Opyd12 pisze:
    > Co mam zrobić jeśli świeca ma iskre i normalnie wszystko działa tylko
    > Motocykl nie chce zapalić ? Prosze o szybką odpowiedź ;) Z Góry Dzięki
    > --

    A jaki kolor ma ta iskra?

  • 8. Data: 2013-04-19 09:55:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-19 00:03, Szymon Machel pisze:

    > A jaki kolor ma ta iskra?

    jasny ?

    --
    Kuczu