  • 1. Data: 2013-04-15 18:38:06
    Temat: moto
    Od: motoamator^ <adamm6@_NOSPAM_op.pl>

    Witam
    Chciałbym kupić motor o pojemności 125ccm, używany więc prosze o rade jaki
    model i który rocznik. przy tym wole jak to mój tata mówi kupić raz a
    pożądnie wszystkim z góry dziękuje

  • 2. Data: 2013-04-15 19:05:43
    Temat: Re: moto
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-15 18:38, motoamator^ pisze:
    > Witam Chciałbym kupić motor o pojemności 125ccm, używany więc prosze o
    > rade jaki model i który rocznik. przy tym wole jak to mój tata mówi
    > kupić raz a pożądnie wszystkim z góry dziękuje

    Po pierwsze witam.
    Po drugie - zadaj sobie następnym razem więcej trudu w konstruowaniu
    tematu. "Moto" mówi dokładnie nic bo TU każdy temat jest o moto.
    Po trzecie - nie podałeś jaki masz budżet i do czego to "moto" ma
    służyć: na szosę? w teren?
    Po czwarte - motor to silnik. Dwukołowe urządzenie do jazdy z silnikiem
    to motocykl, motorower albo skuter.

    Zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-04-15 20:34:07
    Od: motoamator^ <adamm6@_NOSPAM_op.pl>

    przyznaję niezbyt składnie napisałem temat mój budżet to około 6000zł
    motocykl ma służyć do jazdy po szosie (turystyczny) przyczym zależy by
    był wygodny gdyż mam ok. 190cm.

  • 4. Data: 2013-04-15 21:30:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-04-15 20:34, motoamator^ pisze:
    > przyznaję niezbyt składnie napisałem temat mój budżet to około 6000zł
    > motocykl ma służyć do jazdy po szosie (turystyczny) przyczym zależy by
    > był wygodny gdyż mam ok. 190cm.

    to sobie kup lekkie enduro bo na kazdym innym sie nie zmiescisz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-04-15 21:51:09
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 15 - 04 - 2013 (poniedziałek) o godzinie 20:34, motoamator^
    napisał(a):

    > mój budżet to około 6000zł motocykl ma służyć do jazdy po szosie
    > (turystyczny) przyczym zależy by był wygodny gdyż mam ok. 190cm.

    Może Honda Varadero 125? Jak na 125-tę jest to dość duży motocykl.
    Generalnie są raczej drogie, ale w zaplanowanym budżecie można przy
    odrobinie wysiłku coś sensownego upolować.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 6. Data: 2013-04-15 22:38:01
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "motoamator^" <adamm6@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > przyznaję niezbyt składnie napisałem temat mój budżet to około 6000zł
    > motocykl ma służyć do jazdy po szosie (turystyczny) przyczym zależy by
    > był wygodny gdyż mam ok. 190cm.

    no to Wiaderko:0

  • 7. Data: 2013-04-15 23:18:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]
    > przyznaję niezbyt składnie napisałem temat mój budżet to około 6000zł
    > motocykl ma służyć do jazdy po szosie (turystyczny) przyczym zależy by

    No to jak koledzy pisali - Honda Varadero 125 albo Yamaha XT 125. Tu
    masz kilka egzemplarzy jednego i drugiego:
    http://allegro.pl/motocykle-szosowo-turystyczne-8662
    ?a_enum[26][1]=1&buyUsed=1&counters=1&order=pd

    CBF i YBR będą dla Ciebie za małe, ale możesz się przymierzyć. Od biedy
    można się rozejrzeć za Derbi Senda lub Aprilia Pegaso 125 ale będą
    kłopoty z częściami.

  • 8. Data: 2013-04-16 10:07:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2013 19:05, Magic pisze:

    > Po czwarte - motor to silnik. Dwukołowe urządzenie do jazdy z silnikiem
    > to motocykl, motorower albo skuter.

    No, jeszcze może być np. Fiat Panda po spotkaniu z Jeremym Clarksonem
    albo Segway ;)

  • 9. Data: 2013-04-16 12:45:22
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >Po czwarte - motor to silnik. Dwukołowe urządzenie do jazdy z silnikiem
    >to motocykl, motorower albo skuter.

    Czemu mlodym wciskasz glupoty Magicu?
    --
    Pozdrowionka