  • 11. Data: 2014-02-24 22:08:24
    Temat: Re: Problem z odkręceniem ramki tablicy rejestracyjnej
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 21:30:06 UTC+1 użytkownik Sawesk napisał:

    > ok, jutro pojade do jakiegos marketu i kupie lutownice.
    >
    > Czyli podgrzewam łepek śrubki i powinno puścić?

    Nie wiem jakie masz zdolności manualne. Mnie zawsze udawało się wykręcić śrubkę, co
    utkwiła w tworzywie, jak ją pogrzałem. Jak podgrzejesz śrubkę i tworzywo co w nim
    śrubka siedzi do odpowiedniej temperatury. To tworzywo będzie miało konsystencję
    plasteliny. Jak zniszczy się to plastikowe coś to sobie najwyżej dokupisz.

  • 12. Data: 2014-02-25 08:10:48
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    > ok, jutro pojade do jakiegos marketu i kupie lutownice.

    Lepiej zapalniczkę żarową

  • 13. Data: 2014-02-25 09:01:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-02-24 21:30, Sawesk pisze:
    > ok, jutro pojade do jakiegos marketu i kupie lutownice.
    > Czyli podgrzewam łepek śrubki i powinno puścić?
    W Escorcie są stalowe tulejki fabrycznie wciśnięte w klapę, więc
    podejrzewam, że w Focusie jest ten sam patent. Jak będziesz się za
    bardzo szarpał, to poluzujesz lub wyrwiesz te tulejki i albo się będą
    kręcić, albo zostaną dziury z którymi będziesz musiał coś zrobić.
    Sprawdź może od środka klapy, czy masz do nich jakiś dostęp, to w razie
    czego zawsze możesz później przymocować ramkę metodą śruba/nakrętka.
    Obawiam się jednak, że od środka dostępu nie uświadczysz. Lej tym WD40
    parę razy porządnie, bo problemem zapewne jest rdza, a jeśli już
    zjechałeś łby śrub, to wyłam ramkę i próbuj jakimś morsem. Tylko z
    wyczuciem!

    Maciek

  • 14. Data: 2014-02-25 10:44:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2014, Maciek wrote:

    > Obawiam się jednak, że od środka dostępu nie uświadczysz. Lej tym WD40
    > parę razy porządnie, bo problemem zapewne jest rdza,

    Tak dla porządku, może warto wspomnieć że należy polać, iść na kawę,
    wrócić, sprawdzić czy polać raz jeszcze i jeszcze raz iść na kawę.
    W zależności od poziomu "zerdzewienia ze sobą" zapieczonych elementów
    WD40 nie działa błyskawicznie i szarpanie się bezpośrednio po polaniu
    może nie dać oczekiwanych efektów.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2014-04-17 22:43:03
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 13:43:28 UTC+1 użytkownik Sawesk napisał:
    > Mam problem z odkręceniem śrubek mocujących ramkę tablicy rejestracyjnej (z
    >
    > tyłu) do auta.
    >
    > Ford focus. Czy orientujecie się jak można się do tego zabrać?
    >
    > Wd 40 nie pomógł.
    >

    > Jest jakies mocowanie tych śród od środka?
    >
    > Uciąć główki i jakoś wepchnąć śrubki do środka?
    >
    > Macie jakieś patenty?

    Witam. Czy udało się rozwiązać problem z tymi śrubkami?
    Kupiłem tydzień temu focusa kombi i nie wiem jak wykręcić te śrubki.
    Kręcą się w miejscu i nic.

  • 16. Data: 2014-04-18 00:08:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Apr 2014 13:43:03 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Kręcą się w miejscu i nic.

    Chwyć szczypcami i wyciągnij :)
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2014-04-18 09:33:21
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Chwyć szczypcami i wyciągnij :)

    Jeśli po drugiej stronie są nakrętki to mogą być potem spore dziury. A
    jeśli z podkładkami to można wyrwać cały zderzak :)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-04-18 10:07:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 09:33:21 +0200, Miroo napisał(a):

    > Jeśli po drugiej stronie są nakrętki to mogą być potem spore dziury. A
    > jeśli z podkładkami to można wyrwać cały zderzak :)

    Zakładam że są blachowkręty :)

    --
    Jacek