  • 1. Data: 2009-10-08 06:18:43
    Temat: Problem ze sterownikami M54V
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Pytanko oczywiście skierowałem na grupę windows, ale może ktoś tutaj
    szybciej mi pomoże. Sytuacja wygląda nastepująco: wpadł mi w ręce laptop
    Optimus Model M54V, na stronie optimusa oczywiście cisza. Udało mi się już w
    zasadzie zainstalować sterowniki oprócz grafiki. Jest to VIA/S3G UniChrome
    Pro IGP. Przekopałem tonę sterowników i nic. Może ktoś posiada sterowniki do
    w/w sprzętu i by się podzielił?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-08 07:47:57
    Temat: Re: Problem ze sterownikami M54V
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-10-2009 o 08:18:43 napisał(a):

> [...]
    > UniChrome Pro IGP. Przekopałem tonę sterowników i nic. Może ktoś posiada
    > sterowniki do w/w sprzętu i by się podzielił?

    A próbowałeś sterów od Acera Aspire 1360? Nie instalują się?
    Albo - jeszcze lepiej - od Clevo z serii M540SR?
    http://www.clevo.com.tw/en/e-services/Download/defau
    lt.asp

    --
    Brak sygnaturki.