    From: Tomasz Kalkosiński <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Problemy z Aster czy UPC ? Wysokie porty wyciete
    Date: Mon, 13 Mar 2006 20:21:32 +0100

    Witam

    Jestem administratorem gier w sieci Aster. Od czwartku wieczorem obserwuje
    jakas awarie. Gry komunikuja sie na wysokich portach,
    powzyej 20000 i komunikacja na nich jest wycinana. Mtr, ping i tracert
    przechodza bez problemu. Ja jestem w sieci Chello, do Aster ide
    przez WIX (wczoraj to nawet przez telie). Wiem, ze podobny problem maja
    uzytkownicy Futuro, za to neostradowicze widza Aster (np.
    194.187.43.245:27960).

    Czy ktos cos wie, lub pomoze mi zdiagonozowac awarie?

    Pozdrawiam
    Tomasz Kalkosinski

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/