  • 1. Data: 2006-03-13 19:21:32
    Temat: Problemy z Aster czy UPC ? Wysokie porty wyciete
    Od: Tomasz Kalkosiński <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem administratorem gier w sieci Aster. Od czwartku wieczorem obserwuje
    jakas awarie. Gry komunikuja sie na wysokich portach,
    powzyej 20000 i komunikacja na nich jest wycinana. Mtr, ping i tracert
    przechodza bez problemu. Ja jestem w sieci Chello, do Aster ide
    przez WIX (wczoraj to nawet przez telie). Wiem, ze podobny problem maja
    uzytkownicy Futuro, za to neostradowicze widza Aster (np.
    194.187.43.245:27960).

    Czy ktos cos wie, lub pomoze mi zdiagonozowac awarie?

    Pozdrawiam
    Tomasz Kalkosinski

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 2. Data: 2006-03-14 17:41:56
    Temat: Re: Problemy z Aster czy UPC ? Wysokie porty wyciete
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    > Jestem administratorem gier w sieci Aster

    Mania wielkosci?

  • 3. Data: 2006-03-16 09:16:40
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    czyzby Chello zaczynalo "equalizowac" ruch ? Futrzaki eqalizowali ;P

    --
    Best Regards,
    Pan Staszek

  • 4. Data: 2006-03-16 16:09:37
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Tomasz Kalkosiński napisał(a):
    > Czy ktos cos wie, lub pomoze mi zdiagonozowac awarie?
    Hping.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2006-03-16 21:45:40
    Od: qrczaq <q...@t...pl>

    On Tue, 14 Mar 2006 18:41:56 +0100, orzel wrote:

    > Mania wielkosci?

    Czyzby kretyni z czatow Onetu zaczeli zagladac i tutaj.. ?