  • 1. Data: 2006-04-29 19:36:06
    Temat: Problemy z FR TPSA
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Na dwóch łączach FR z Tepsy, które dostały nową pulę adresów mam dziwne
    problemy.
    Np news.tpi.pl odpowiada dopiero po minucie, a DSL w ciagu milisekund.
    Nie można wysłać poczty z niektórych serwerów (np smtp.mac.com).
    Problemu nie było na starych IP.
    Serwis twierdzi, że jest OK a ja nie mam argumentów

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-04-29 20:22:10
    Temat: Re: Problemy z FR TPSA
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:e30fb6$uh$1@nemesis.news.tpi.pl
    niejaki(a): Jan Werbiński z adresu j...@j...com
    napisał(a):

> [...]
    > Problemu nie było na starych IP.
    > Serwis twierdzi, że jest OK a ja nie mam argumentów

    brak revDNS ?

    --
    L.G.

  • 3. Data: 2006-04-29 20:35:03
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > Nie można wysłać poczty z niektórych serwerów (np smtp.mac.com).

    Dlaczego ? Jaki błąd dostajesz?

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 4. Data: 2006-04-29 20:57:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Awex" <a...@d...tnijto.pl> napisał w wiadomości
    >W artykule news:e30fb6$uh$1@nemesis.news.tpi.pl
    > niejaki(a): Jan Werbiński z adresu j...@j...com

    > brak revDNS ?

    Przeszlo mi to przez myśl.
    Jeżeli mam całą klasę C, to sam muszę u siebie postawić serwer DNS czy tylko
    wypełnić formularz w TP?
    Linki z archiwum są w większości nieaktualne.
    Np http://www.tp.pl/tpnet/staly/rev.html nie działa. Na stronach tepsy zero
    informacji.

  • 5. Data: 2006-04-29 20:58:37
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mario" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ? Jaki błąd dostajesz?

    Zaden błąd. Poczta u klienta nie działa, nie daje się wysłać. Ja mam minutę
    czekania zanim news.tpi.pl odpowie. Niby brak błędu.

  • 6. Data: 2006-04-29 21:07:55
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:e30k3t$be6$1@nemesis.news.tpi.pl
    napisał(a):

> [...]
    > czy tylko wypełnić formularz w TP?
    > Linki z archiwum są w większości nieaktualne.

    http://www.tp.pl/prt/pl/obsluga_klienta/kl_biznesowy
    /pomoc_tech/zmiana_del_domeny

    --
    L.G.

  • 7. Data: 2006-04-29 21:08:53
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > Jeżeli mam całą klasę C, to sam muszę u siebie postawić serwer DNS czy
    > tylko wypełnić formularz w TP?

    Jezeli masz cala klase C to powinienes poprosic wlasciciela (tu tepse) o
    wydelegowanie RevDNS na swoje name serwery.
    Ew. jezeli nie masz swoich NS mozesz poprosic o wpisanie jakichkolwiek nazw
    dla wszystkich IP, np cos takiego:
    $GENERATE 1-254 $ PTR pc$.jakas.domena.pl.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 8. Data: 2006-04-29 22:07:42
    Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>

    Użytkownik "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl> napisał w
    wiadomości news:e30kl9$r24$1@inews.gazeta.pl...

    > Jezeli masz cala klase C to powinienes poprosic wlasciciela (tu tepse) o
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    nawet jezeli nie masz to tez nie problemu by wydelegowano ci revDNS na Twoj
    serwer dns:)

    ogolnie... lepiej moim zdaniem samemu utrzymywac wpisy revDNS:) (no chyba,
    ze posiada sie podsiec 4 adresow... wtedy dostawca ma swiete prawi "zabic
    nas smiechem":D:D)

    pozdrawiam
    Waldi

  • 9. Data: 2006-04-29 22:52:39
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > nawet jezeli nie masz to tez nie problemu by wydelegowano ci revDNS

    a to ciekawe co mowisz - od kiedy mozna wydelegowac revdns dla czesci klasy
    C?

    Mozna zrobic mala sztuczke z wpisami CNAME ale wydelegowac czesci klasy IMHO
    sie nie da.

    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 10. Data: 2006-04-29 22:54:08
    Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>

    Użytkownik "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl> napisał w
    wiadomości news:e30qnm$hap$1@inews.gazeta.pl...
    > a to ciekawe co mowisz - od kiedy mozna wydelegowac revdns dla czesci
    > klasy C?
    >
    > Mozna zrobic mala sztuczke z wpisami CNAME ale wydelegowac czesci klasy
    > IMHO sie nie da.
    no dokladnie... ale ma sie przynajmniej defacto samemu jakas tam kontrole
    nad tymi wpisami... no chyba ze dns dostawcy zawioda:)

    pozdrawiam
    Waldi