  • 1. Data: 2003-09-05 21:10:58
    Temat: Problemy z połączeniem z eBay'em
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl>

    Witam... od wczoraj mam problem z połączeniem się z serwerami ebay'a...
    Problem występuje gdy korzystam z dial-up'u TPSA... Onet, MediaNet i
    AsterCity działają dobrze... Czy coś się dzieje z tepsowymi łączami na
    świat? Ktoś ma podobne kłopoty?

    PS: Serwer nie odpowiada nawet na pingi, a gdy połączę się przez innego
    providera wszystko jest OK... :((

    --
    This night... This night is hot
    Hope it rains. Hope it rains a lot

  • 2. Data: 2003-09-08 09:37:13
    Temat: Re: Problemy z połączeniem z eBay'em
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl>

    Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
    > świat? Ktoś ma podobne kłopoty?
    > PS: Serwer nie odpowiada nawet na pingi, a gdy połączę się przez innego

    Nadal jest to samo... :(

    Czy naprawdę nikt nic nie wie? Na pl.internet.komunikaty nic nie ma...
    Do kogo pisać/interweniować w tej sprawie?

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 3. Data: 2003-09-08 17:59:58
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl> writes:

    > Nadal jest to samo... :(
    >
    > Czy naprawdę nikt nic nie wie? Na pl.internet.komunikaty nic nie ma...
    > Do kogo pisać/interweniować w tej sprawie?

    A gdzie się urywa? Puść traceroute, albo tcptraceroute na port
    80. Jeśli już w ebayu, to znaczy, że sami wyfiltrowali.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-09-08 19:28:09
    Od: Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    On Mon, 8 Sep 2003 17:59:58 +0000 (UTC), Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:

    > A gdzie się urywa? Puść traceroute, albo tcptraceroute na port
    > 80. Jeśli już w ebayu, to znaczy, że sami wyfiltrowali.

    Może robią jakąś rekonfigurację lub coś innego na łączu, nie wydaje
    mnie się żeby ot tak nagle e-bay wyciął na firewallu dial-up tepsy.

    Jaroslaw Puchala yarwa (at) yarwa (dot) no-ip (dot) org
    "Ważniejsze jest robić to, co się powinno robić niż robić dobrze, to co
    się robi." - P.Drucker

  • 5. Data: 2003-09-09 17:05:04
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> napisał(a) w
    wiadomości: news:slrnblplri.14kd.yarwa@serv.yarwa.no-ip.org

    > Może robią jakąś rekonfigurację lub coś innego na łączu, nie wydaje
    > mnie się żeby ot tak nagle e-bay wyciął na firewallu dial-up tepsy.
    Oto traceroute z SDI:

    Trasa śledzenia do pages.ebay.com [66.135.192.87]

    1 21 ms 21 ms 21 ms 80.50.192.142
    2 33 ms 33 ms 38 ms 80.50.192.141
    3 34 ms 33 ms 33 ms z.lub-ar2.do.lub-r1.tpnet.pl
    [195.205.0.197]
    4 36 ms 36 ms 37 ms z.war-r2.do.lub-r1.tpnet.pl
    [194.204.175.153]
    5 57 ms 58 ms 56 ms So2-2-0.FFTCR1.Frankfurt.opentransit.net
    [193.251.132.157]
    6 74 ms 75 ms 77 ms 62.156.139.129
    7 240 ms 240 ms 239 ms PAIX-gw12.SFO.US.net.DTAG.DE
    [62.154.5.245]
    8 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    9 * * * Upłynął limit czasu żądania.

    I dalej timeouty.
    --
    Mark
    t...@v...interia.pl

  • 6. Data: 2003-09-09 21:44:34
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

  • 7. Data: 2003-09-11 19:20:55
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl>

    Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> wrote:

    > Może robią jakąś rekonfigurację lub coś innego na łączu, nie wydaje
    > mnie się żeby ot tak nagle e-bay wyciął na firewallu dial-up tepsy.

    Cztery doby to konfigurowali???

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 8. Data: 2003-09-11 19:20:58
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl>

    Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:

    > A gdzie się urywa? Puść traceroute, albo tcptraceroute na port
    > 80. Jeśli już w ebayu, to znaczy, że sami wyfiltrowali.

    Timeout'y zaczynają się na routerze 213.25.5.215

    Teraz już jest OK, ale przez cztery dni byłem odcięty od zagranicznych
    serwerów, nie mogłem dopilnować kilku licytacji, przez co straciłem
    możliwość zbobycia kilku rzadkich płyt :((

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 9. Data: 2003-09-12 01:23:42
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@f...onet.pl>

> [...]
    > serwerów, nie mogłem dopilnować kilku licytacji, przez co straciłem
    > możliwość zbobycia kilku rzadkich płyt :((

    No i jeszcze jedno: w jaki sposób gonić TP, żeby mi obniżyli abonament
    pakietowy z tego tytułu... Chodzi o to jak ich podejść, ja
    zaargumentować, żeby sie nie wykręcili (bo przecież w umowie nie jest
    jasno napisane, że gwarantują jakikolwiek dostęp do serwerów spoza
    Polski...) Czy zacząć od "nienależytego wykonania usługi"?