  • 1. Data: 2003-09-05 18:23:48
    Temat: stale lacze w Wawie
    Od: "MirekM" <m...@a...com.pl>

    Witam,

    Ktos wie jaka firma moze podlaczyc stale lacze na ul. Odkrytej 51 w Wawie ?
    Odpadaja Aster, UPS, TP SA, Netia.
    A i ograniczenie - brak telefonu.

    Dzieki.
    Mirek

  • 2. Data: 2003-09-07 13:59:16
    Temat: Re: stale lacze w Wawie
    Od: Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    On Fri, 5 Sep 2003 18:23:48 +0000 (UTC), MirekM <m...@a...com.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Ktos wie jaka firma moze podlaczyc stale lacze na ul. Odkrytej 51 w Wawie ?
    > Odpadaja Aster, UPS, TP SA, Netia.
    > A i ograniczenie - brak telefonu.

    A że tak spytam prąd jest?? Czy też nie ma?? ;)

    > --
    > Pozdrawiam
    > Mirek

    Popraw "--"

    Jaroslaw Puchala yarwa (at) yarwa (dot) no-ip (dot) org
    "Ważniejsze jest robić to, co się powinno robić niż robić dobrze, to co
    się robi." - P.Drucker

  • 3. Data: 2003-09-07 14:31:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 7 Sep 2003 13:59:16 +0000 (UTC), Jaroslaw Puchala
    <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org> napisał:

    > A że tak spytam prąd jest?? Czy też nie ma?? ;)

    Jest elektrocieplownia w poblizu, fakt, ze trzeba Wisle przeplynac :-)

    Zobacz w Tele2, Pro Futuro i CDP (podane w kolejnosci cen i odwrotnej QoS
    :-)

    M.

  • 4. Data: 2003-09-07 20:27:14
    Od: "Ikar" <i...@w...pl>

    Użytkownik "MirekM" <m...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ktos wie jaka firma moze podlaczyc stale lacze na ul. Odkrytej 51 w Wawie
    ?
    > Odpadaja Aster, UPS, TP SA, Netia.

    Z tego co wiem to ponoć
    Aster tam ma okablowanie
    na wysokości "Ksiązkowej"
    napewno. Niestety nie wiem gdzie
    jest dokładnie numer 51

  • 5. Data: 2003-09-08 09:36:33
    Od: Cxd <c...@g...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Jest elektrocieplownia w poblizu, fakt, ze trzeba Wisle przeplynac :-)
    >
    > Zobacz w Tele2, Pro Futuro i CDP (podane w kolejnosci cen i odwrotnej
    > QoS :-)
    >
    > M.

    Sprwdz jeszcze PAGI, DTS, Crowleya - a może masz za dużo pieniążków to
    łącze Vsatowskie ;-). Odpytaj jeszcze NASK.

  • 6. Data: 2003-09-08 09:36:37
    Od: "MirekM" <m...@a...com.pl>

    > Z tego co wiem to ponoć
    > Aster tam ma okablowanie
    > na wysokości "Ksiązkowej"
    > napewno. Niestety nie wiem gdzie
    > jest dokładnie numer 51

    Ma, ale do mnie na osiedle nie wejdzie, bo TPSA wylozyla kase na studzienki
    i nikogo nie wpuszcza.
    51 jest na rogu Topolowej/Odkrytej (na tem osiedlu jest sklep Babilon) -
    jesli znasz okolice

  • 7. Data: 2003-09-08 09:36:40
    Od: "MirekM" <m...@a...com.pl>

    Wawie ?
    > A że tak spytam prąd jest?? Czy też nie ma?? ;)

    Ano jest, stoen cos ma ?

  • 8. Data: 2003-09-08 15:50:18
    Od: Jaroslaw Puchala <y...@N...SPAM.yarwa.no-ip.org>

    On Mon, 8 Sep 2003 09:36:40 +0000 (UTC), MirekM <m...@a...com.pl> wrote:
    > Wawie ?
    >
    > Ano jest, stoen cos ma ?

    Ano testowali, nie wiem czy juz weszlo, a pod linksem nie moge z tej
    strony korzystac bo tam wszedzie java. (BTW obaczcie jakiś normalny
    webmaster tam rzadzi, każden adres mejlowy ma zabezpieczenie anty spamowe :)
    http://www.stoen.pl )

    Jak się dowiem to napisze.

  • 9. Data: 2003-09-19 09:32:36
    Od: "PiotreK" <n...@t...pl>

    spróbuj tutaj sie czegoś dowiedzieć http://www.akacje.pl/

    bylem tam ostatnio u znajomego na Odkrytej 60 z laptopem i kartą WIFI
    2,4GHz, i znalazłem 2 AP wiec ktos tam udostępnia internet bezprzewodowo

    PiotreK