  • 51. Data: 2011-03-08 21:25:59
    Temat: Re: Program cosinusowej transformaty Fouriera
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-08 21:34, Grzegorz Krukowski wrote:
    > Jakich uczelniach?

    Wszelakich. Choć głównie państwowych na kierunkach na których jest silne
    odsysanie studentów do przemysłu i nie ma komu zostawać.

    > Co rozumiesz przez nowoczesne?

    Inne niż kilkukrotnie sztukowany język który może i czerpał z ciekawych
    pomysłów ale skończył jako karykatura z pierdyliardem standardów,
    przeróbek, dodatków i zacofań. Pomimo kilku warstw tapety o nazwie
    Delphi niewiele można zdziałać. Straszy jako zombie po uczelniach i paru
    firmach ktorym nie opłaca się przepisywać softu. Poza tym już *po*
    wymarciu co tlumaczy dlaczego nowoczesnym go nazwać trudno. U nas
    popularnośc zdobył chyba głównie przez cieżką pracę Ctrl-C, Ctrl-V
    Bieleckiego.

    > Nie mylisz aby tego
    > ze słowem modne?

    Nie.

    > Studenci to też czasami dupy wołowe i chcą się tylko
    > ,,prześliznąć'' przez studia.

    Nie usprawiedliwia to ludzi uprawiających dydaktykę (a bywa że naukę
    też) w języku który jest ani przydatny ani ciekawy ani rozwijający.

    > PS. Pomyśl o tym - skoro uczelnie nie oferowałyby odpowiedniego
    > wykształcenia to przecież prywatne uczelnie techniczne i szkoły
    > zawodowe byłybz oblegane.

    Prywatne uczelnie i szkoły zawodowe to ciągle maszynki do trzepania kasy
    z co bogatszych nieudaczników. Pomimo wyjątków, ukończenie uczelni z
    tradycjami jest ciągle lepiej widziane niż byle g... prywatnego nawet z
    tą samą kadrą.

  • 52. Data: 2011-03-08 21:39:17
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "apl" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbf.googlegroups.com...
    > Dzięki Sławek. Już bukuję bilet do Londynu, bo w naszej osiedlowej
    > księgarni nie ma.

    To dość popularna cegła. Poszukaj, a znajdziesz. Np. w jakiejś bibliotece
    szkółki wyższej. (Mają w twoim grajdołku jakiś uniwerek?)

    Ostatecznie jeżeli to jest BARDZO POWAŻNY PROBLEM - to musisz mieć poważne
    środki na jego realizację - bo inaczej to zwykłe marzycielstwo jest.

    Acha... żebyś nie pomyślał - nie mam. Po prostu nie trzymam wszystkich
    książek, które przeczytałem.

    slawek

  • 53. Data: 2011-03-08 21:40:41
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 08 Mar 2011 15:19:21 -0600, A.L. <l...@a...com> wrote:

    >Wszystko co ma "informatyke" w nazwie jest pokupne :)

    ;) No sam byłem w takiej katedrze, która miała informatykę w nazwie, a
    w rzeczywistości niewiele z nią wspólnego. Czemu - nie wiem, może
    dlatego, że mieli dobre kontakty z japończykami i mieli dostęp do
    sprzętu do symulacji i obliczeń (w przeszłości). Inaczej studenci by
    uciekali na samą nazwę katedry.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 54. Data: 2011-03-08 21:51:09
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5r5dn6l4ncfqdjnj9v51v5lo8r3n3obu3i@4ax.
    com...
    > Pytanie: kto tu kogo robi w balona? Bo może jednak wszyscy są

    No, sami chcieli, sami będą mieli. I tak nie skumacie dowcipu, więc nie ma
    sensu tłumaczyć.

    slawek

  • 55. Data: 2011-03-08 21:59:41
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "R. P." <r...@w...to.wp.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4d769423$0$2484$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Profesorkowie są zbyt ciency żeby ułożyć takie zadanie, którego nie da się
    > "zerżnąć". I tyle :)

    Pisałem żeby nie rozśmieszać? Pisałem!

    A jest smiley. Jest? Jest!

    slawek

  • 56. Data: 2011-03-08 22:02:16
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > A jak w gotowcu bedzie blad, to co?...
    >
    > A.L.

    Jajco.

  • 57. Data: 2011-03-08 22:11:46
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "apl" <a...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    8g2000vbe.googlegroups.com...
    > chcesz, to nie dawaj. Ja zawsze mówię: "nieważne skąd coś wiesz, ważne
    > abyś miał wiedzę". Przecież wszyscy korzystamy z gotowców w postaci
    > chociażby prawa Pascala, praw Newtona tw. Pitagorasa itd, itp.

    No cóż, pewnie prawo Pascala znamy od Pascala, Newtona od Newtona, tw.
    Pitagorasa to jakiś Pietia Goras.

    slawek

  • 58. Data: 2011-03-08 22:11:51
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 22:19, A.L. pisze:
    > On Tue, 08 Mar 2011 22:02:52 +0100, Grzegorz Krukowski
    > <r...@o...pl> wrote:
    >
    > Jak idzie o zmiane nazwy, to polecam to:
    >
    > http://www.math.uni.lodz.pl/pages,62.html

    Paru 'informatyków' będzie wiedziało, co to
    preconditioner (jak to się poprawnie spolszcza,
    'macierz ściskania' tak sobie brzmi).

    > "Katedra Rownan Rozniczkowych i Informatyki"
    >
    > Wszystko co ma "informatyke" w nazwie jest pokupne :)

    MIMUW, czyli wydział matematyki, informatyki i mechaniki UW
    aż tak całkiem na dnie nie jest. Chyba;)

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 59. Data: 2011-03-08 22:29:22
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > MIMUW, czyli wydział matematyki, informatyki i mechaniki UW
    > aż tak całkiem na dnie nie jest. Chyba;)

    O, to ty silnik potrafisz naprawić!

    slawek

  • 60. Data: 2011-03-08 22:39:42
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Tue, 08 Mar 2011 23:11:51 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >'macierz ściskania' tak sobie brzmi).

    >MIMUW, czyli wydział matematyki, informatyki i mechaniki UW
    >aż tak całkiem na dnie nie jest. Chyba;)

    Akurat w przypadku tego Wydzialu "informatyka" w nazwie ejst
    uzasdaniona. Ake w kontekscie rownan rozniczkowych?

    A.L.

    P.S> Zreszta, gdzis indziej, nie pamietam gdzie, bylo Katedra
    Wytrzymalosci Materialow i Informatyki