  • 1. Data: 2013-01-06 19:15:55
    Temat: Program do wideorozmów pod WP8
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Znajomy zakupił niedawno telefon z Windows Phone 8 na pokładzie i
    zaczyna się nim bawić. Szuka jakiegoś sensownego programu do wideorozmów
    na WP8. Używał ktoś jakiegoś i może polecić?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2013-01-06 19:26:09
    Temat: Re: Program do wideorozmów pod WP8
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 19:15:55 +0100, Krystek napisał(a):

    > Znajomy zakupił niedawno telefon z Windows Phone 8 na pokładzie i
    > zaczyna się nim bawić. Szuka jakiegoś sensownego programu do wideorozmów
    > na WP8. Używał ktoś jakiegoś i może polecić?

    Tzn jakiegoś innego niż Skype?
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-01-06 20:15:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-06 19:26, Waldek Godel pisze:

    > Tzn jakiegoś innego niż Skype?

    No właśnie nie wiem czy są jakieś inne. I które warto, a od których
    lepiej trzymać się z daleka. Może Pszemol coś podpowie. Tam w US-iech to
    chyba popularne wideorozmowy są.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-01-06 20:48:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 20:15:22 +0100, Krystek napisał(a):

    > No właśnie nie wiem czy są jakieś inne. I które warto, a od których
    > lepiej trzymać się z daleka. Może Pszemol coś podpowie. Tam w US-iech to
    > chyba popularne wideorozmowy są.

    Czyli jak? Przeczytać co azbestowy powie i wybrać coś innego? Bo to wydaje
    się jedyną słuszną strategią - z tych związanych w jakikolwiek sposób z
    nim.

  • 5. Data: 2013-01-06 21:21:44
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 19:48:55 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Czyli jak? Przeczytać co azbestowy powie i wybrać coś innego?

    Sądzisz że istnieje inna niż FaceTime wideorozmowa w iŚwiecie?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 6. Data: 2013-01-06 21:45:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-06 20:48, Waldek Godel pisze:

    > Czyli jak? Przeczytać co azbestowy powie i wybrać coś innego? Bo to wydaje
    > się jedyną słuszną strategią - z tych związanych w jakikolwiek sposób z
    > nim.

    E tam. Ostatnio coś się chyba mniej "koszerny" zrobił. Eksperymentuje z
    jakimiś Nokiami, Samsungami a i jakimiś smartfonami. Może powie co jest
    popularne w US wśród jego znajomych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2013-01-06 21:54:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 06 Jan 2013 21:45:14 +0100, Krystek napisał(a):

    > E tam. Ostatnio coś się chyba mniej "koszerny" zrobił. Eksperymentuje z
    > jakimiś Nokiami, Samsungami a i jakimiś smartfonami. Może powie co jest
    > popularne w US wśród jego znajomych.

    Taaa.. a potem wraca do Apple Store czy tam Starbaksa i krzyczy "byłem
    niegrzeczny, bardzo niegrzeczny, dajcie mi klapsa, takiego
    mocnego.,oooch...:

  • 8. Data: 2013-01-07 03:16:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tzn jakiegoś innego niż Skype?

    * = chyba ze to teleofn z podobnymi problemami c Lumia 610 - wtedy o skypie
    można zapomnieć na razie :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 9. Data: 2013-01-07 06:38:36
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy zakupił niedawno telefon z Windows Phone 8 na pokładzie i zaczyna
    > się nim bawić. Szuka jakiegoś sensownego programu do wideorozmów na WP8.
    > Używał ktoś jakiegoś i może polecić?

    może warto zainteresować się tym komunikatorem ?
    http://www.nimbuzz.com/en/
    http://www.windowsphone.com/en-us/features/all

    --
    XYZ

  • 10. Data: 2013-01-07 08:00:07
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > E tam. Ostatnio coś się chyba mniej "koszerny" zrobił. Eksperymentuje z
    > jakimiś Nokiami, Samsungami a i jakimiś smartfonami. Może powie co jest
    > popularne w US wśród jego znajomych.

    Niezły sobie autorytet znalazłeś...
    On ma dość specyficzne grono znajomych, więc raczej nie dowiesz się od niego
    wiele na temat tak zaawansowanej technologii...