  • 1. Data: 2009-04-30 18:52:53
    Temat: Programator Uprog Portable
    Od: Irek <1...@1...pl>

    Powiedzcie mi prosze czy używacie programatora z RK-Systemu w wersji
    portable? Jak się sprawdza praca jako niezależnego urzšdzenia? Jakieś
    inne kłopoty/zalety?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 2. Data: 2009-05-01 07:57:23
    Temat: Re: Programator Uprog Portable
    Od: mt <m...@m...pl>

    Irek pisze:
    > Powiedzcie mi prosze czy używacie programatora z RK-Systemu w wersji
    > portable? Jak się sprawdza praca jako niezależnego urzšdzenia? Jakieś
> [...]

    Uzywalem uproga 48 i przesiadlem sie na wellona vp-480 i wiesz ze nie
    zaluje .

  • 3. Data: 2009-05-03 10:45:41
    Od: Irek <1...@1...pl>

    > Uzywalem uproga 48 i przesiadlem sie na wellona vp-480 i wiesz ze nie
    > zaluje .

    No kiedy właśnie niebardzo wiem. Używam 48-ke z zadowoleniem od lat i
    wlasnie chce kupić drugi przenośny - pod zewnętrzny serwis.
    Co Cie odrzuciło od uproga?

    Irek.N.

  • 4. Data: 2009-05-03 11:19:26
    Od: mt <m...@m...pl>

    Irek pisze:

    > No kiedy właśnie niebardzo wiem. Używam 48-ke z zadowoleniem od lat i
    > wlasnie chce kupić drugi przenośny - pod zewnętrzny serwis.
    > Co Cie odrzuciło od uproga?
    >
    > Irek.N.

    Brak obslugi TSSOP56, dostepnosc przejsciowek a raczej brak dostepnosci
    o ilosci obslugiwanych ukladow nie wspomne.