  • 11. Data: 2012-10-22 21:55:39
    Temat: Re: Programatorek USBasp jako urządzenie HID
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > Tak, domyśliłem się :) To są właśnie identyfkatory USBasp i avrdude nie
    > potrafi znaleźć urządzenia o takich identyfikatorach. Ten programator co
    > kupiłeś musi mieć jakieś inne.

    Vid=03EB
    Pid=C8B4

    Da się coś z tym jeszcze zrobić? ;)

  • 12. Data: 2012-10-22 22:33:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > Vid=03EB
    > Pid=C8B4
    > Da się coś z tym jeszcze zrobić? ;)

    Nie wiem. Znalazłem tylko to
    http://www.avrfreaks.net/index.php?name=PNphpBB2&fil
    e=printview&t=118518&start=0
    ale z tego nie wynika, że to może działać z avrdude. Może ten ProgISP z tego
    chińskiego linku zadziała.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2012-10-22 22:36:42
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > Nie wiem. Znalazłem tylko to

    Czyli co? Wychodziłoby na to, że sprzedający wcisnął mi programator,
    który nie jest USBasp, wbrew opisowi aukcji? Przecież tam było podane,
    że sprzedaje USBasp, kompatybilny z AVRdude. :/

  • 14. Data: 2012-10-22 23:04:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > Czyli co? Wychodziłoby na to, że sprzedający wcisnął mi programator, który
    > nie jest USBasp, wbrew opisowi aukcji? Przecież tam było podane, że
    > sprzedaje USBasp, kompatybilny z AVRdude. :/

    To się z nim skontaktuj, niech się tłumaczy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2012-10-23 12:46:55
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-10-22 22:36, Atlantis pisze:

    > Czyli co? Wychodziłoby na to, że sprzedający wcisnął mi programator,
    > który nie jest USBasp, wbrew opisowi aukcji? Przecież tam było podane,
    > że sprzedaje USBasp, kompatybilny z AVRdude. :/

    Firmware USBasp ma kilka wersji z różnymi VID i PID, sterownik musi więc
    być odpowiedni do firmware. Na sieci jest wiele wersji AVRdude, niektóre
    w ogóle nie obsługują USBasp. Musisz znaleźć wersję AVRdude i sterowniki
    odpowiednie do Twojego programatora (albo samemu sobie skompilować).

    Pozdrawiam,
    Paweł