  • 1. Data: 2012-12-06 20:05:55
    Temat: Promise PDC20375 i napęd DVD z interfejsem PATA.
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Mam taki kontroler SATA
    http://img690.imageshack.us/img690/6205/img1048zx.jp
    g i właśnie
    próbowałem go użyć jako czegoś w rodzaju przejściówki SATA<->PATA
    podłączając do gniazda PATA napęd DVD. No i nie chce działać, tzn.
    kontroler nie wykrywa napędu. Natomiast dysk SATA podłączony do któregoś
    z gniazd SATA działa OK więc kontroler wydaje się być sprawny. Czy napęd
    CD/DVD może współpracować z tym kontrolerem? Tak się pytam ponieważ
    AFAIK niektóre przejściówki SATA<->PATA działają tylko z dyskami i z tym
    moim kontrolerem może być podobnie.

  • 2. Data: 2012-12-06 20:15:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JDX" napisał:

> [...]
    > CD/DVD może współpracować z tym kontrolerem? Tak się pytam ponieważ
    > AFAIK niektóre przejściówki SATA<->PATA działają tylko z dyskami i z tym

    Zadzwoń pod 783327752 - tam ci udzielą wiążącej odpowiedzi.
    Ostatecznie naklejając sticker wzięli na siebie coś więcej, niż tylko
    kasę.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-12-06 21:44:21
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 06.12.2012 20:05, JDX pisze:
    > próbowałem go użyć jako czegoś w rodzaju przejściówki SATA<->PATA
    > podłączając do gniazda PATA napęd DVD. No i nie chce działać, tzn.
    > kontroler nie wykrywa napędu. Natomiast dysk SATA podłączony do któregoś

    FastTrak 376 nie obsługuje ATAPI i działa tylko ze sterowni-
    kami ATA/IDE (czyli dyskami twardymi, ewentualnie SSD pewnie
    też, aczkolwiek to starsza konstrukcja i pewnie nikt o tym
    wtedy nie myślał).

    PS. To nie jest "kontroler" tylko karta interfejsu z mostkiem
    PCI <> ATA/SATA :)

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 4. Data: 2012-12-07 13:11:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

    g i właśnie
    > Zadzwoń pod 783327752 - tam ci udzielą wiążącej odpowiedzi.
    > Ostatecznie naklejając sticker wzięli na siebie coś więcej, niż tylko
    > kasę.

    Nie pieprz bzdur bo głowa od tego boli ....

  • 5. Data: 2012-12-07 19:15:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Chris" napisał:

    > Nie pieprz bzdur bo głowa od tego boli ....

    Grzeczniej, handlarzyno, razem w jednej hurtowni nie targaliśmy paczek.
    Jak już liźniesz trochę ogłady, to wytłumacz tu grzecznie, dlaczego
    sprzedawca nie może udzielić odpowiedzi na temat specyfikacji
    sprzedawanego przez siebie sprzętu. To, że w twoim parszywym straganie się
    tego nie stosuje, to nie oznacza, że tak jest wszędzie. Niektóre firmy
    jednak szanują klienta i swoje dobre imię.

    JoteR