  • 1. Data: 2014-11-24 14:11:10
    Temat: Promocja swiateczna Play na karte
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Nielimiotowane rozmowy do wszystkich sieci w Polsce i na stacjonarne
    za 10zł. Zlicza do 10zł za te rozmowy, potem mamy już dalej bez
    limitu. Co ciekawe do osiągnięcia no limitu wliczają się środki z
    konta promocyjnego.
    Obejmuje wszystkie taryfy na kartę w Play
    Aktywacja:
    *111*623*1# lub SMS o treści START.623 wysłany pod numer 111
    lub przez play24
    Promocja trwa od 24.11.2014r-01.01.2015r.
    Regulamin:
    http://www.blogplay.pl/wp-content/uploads/2014/11/Pr
    omocja-%C5%9Awi%C4%85teczna-Play-na-kart%C4%99-24.11
    -Regulamin.pdf
    więcej info:
    http://www.blogplay.pl/2014/11/do-konca-roku-nie-wyd
    asz-wiecej-niz-10zl-na-polaczenia-do-wszystkich-siec
    i/

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-11-24 14:14:15
    Temat: Re: Promocja swiateczna Play na karte
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Patrz godzinę wcześniej :-)

  • 3. Data: 2014-11-24 14:34:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Nov 2014 14:14:15 +0100, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >Patrz godzinę wcześniej :-)

    Wiem, przepraszam przed wysłaniem nie odświeżyłem czy są nowe posty