  • 11. Data: 2010-12-10 07:00:11
    Temat: Re: Prosba o oblukanie moto...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-09 22:47, pisze:

    > od kiedy litr to za duzo?:-)

    Po pojemnosci widac ze dla corki kupuje...

    pozdr
    newrom podtrzymywacz mitow
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 12. Data: 2010-12-10 07:56:49
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Po pojemnosci widac ze dla corki kupuje...

    Jakby nie to ze zona mikrej postury to dla niej by to moto moglo byc :)
    tak to musi sie na CB 500 meczyc :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2010-12-10 09:07:18
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 9 Dec 2010 22:47:42 +0100) ktos podajacy sie za ania
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > od kiedy litr to za duzo?:-)

    Czasem to za duzo, ja tez bym chetnie sobie zamontowal guzik odlaczajacy jeden
    cylinder na
    torze :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2010-12-10 09:12:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-10, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Czasem to za duzo, ja tez bym chetnie sobie zamontowal guzik odlaczajacy jeden
    cylinder na
    > torze :)

    Heeee? Ja to bym chcial na torze guzik boost bo mnie wszyscy wyprzedzaja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-12-10 09:21:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 10:12, AZ pisze:

    > Heeee? Ja to bym chcial na torze guzik boost bo mnie wszyscy wyprzedzaja.

    Jezdzisz po dlugiej prostej ? :P

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2010-12-10 09:30:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 10 Dec 2010 09:12:33 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Heeee? Ja to bym chcial na torze guzik boost bo mnie wszyscy wyprzedzaja.

    To nastepnym razem pozycze Ci jeden cylinder, bedziemy
    usatysfakcjonowani.

  • 17. Data: 2010-12-10 09:36:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-10, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jezdzisz po dlugiej prostej ? :P

    Nie, ale na prostych wyprzedzaja mnie gixxery i erlany. Hondy jada gdzies
    z tylu za mna.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-12-10 15:24:01
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***AZ pisze: Heeee? Ja to bym chcial na torze guzik boost bo mnie wszyscy
    wyprzedzaja.

    "Roman Niewiarowski"
    Jezdzisz po dlugiej prostej ? :P

    Kolega AZ tylko po prostej, a ostre winkle to te co na obwodnicach czy na
    Katowickiej znaczy promien skretu >300m

    Tytus z fabryki

  • 19. Data: 2010-12-10 16:52:26
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > Darus chce sprobowac czegos lzejszego :)

    jakos tak od razu pomyslalam, ze to jego litr jest za duzy:-)))))
    no to jak wsiadzie na mniejsze - to moze ja tez wyjade:-P w koncu
    "miszczyni" wam pokaze :-)

    --
    ania

  • 20. Data: 2010-12-10 17:18:52
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-10 16:24, Tytus z fabryki pisze:

    > Kolega AZ tylko po prostej, a ostre winkle to te co na obwodnicach czy na
    > Katowickiej znaczy promien skretu>300m

    no no i na kolano w nich schodzi

    Michal V-R
    gg 9409047