  • 1. Data: 2010-12-09 15:44:27
    Temat: kto dogoni psa? nuka poscigow w milicji
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    http://www.tvn24.pl/28377,1685448,0,1,sila-poscigowa
    ,fakty_wiadomosc.html
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-12-10 08:31:08
    Temat: Re: kto dogoni psa? nuka poscigow w milicji
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Michał V-R"
    http://www.tvn24.pl/28377,1685448,0,1,sila-poscigowa
    ,fakty_wiadomosc.html

    Niezle, i pokazuje rzeczywistosc.
    Ale nie chcialbym byc w skorze tych ktorzy to nagrali i umiescili

    Tytus z fabryki

  • 3. Data: 2010-12-10 08:41:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-10 09:31, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    > "Michał V-R"
    > http://www.tvn24.pl/28377,1685448,0,1,sila-poscigowa
    ,fakty_wiadomosc.html

    > Niezle, i pokazuje rzeczywistosc.

    Jeśli to są wozy 'atrapy" czyli dziala w nich nic to w czym problem ze
    se z pychu scenografie zmienili?

    Ja tam bym nie chcial holowac auta bez hamulcow, nawet 5 na godzine.

    Po mojemu to robienie afery z niczego.

    KJ

  • 4. Data: 2010-12-10 16:01:24
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 10 Gru, 09:41, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Ja tam bym nie chcial holowac auta bez hamulcow, nawet 5 na godzine.

    do tego żeby było bezpiecznie, wystarczy sztywny hol.

    - gildor

  • 5. Data: 2010-12-10 16:23:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-10 17:01, gildor pisze:

    > do tego żeby było bezpiecznie, wystarczy sztywny hol.

    widzales te fury?

    IMO nie maja gdzie podczepic sztywnego

    KJ

  • 6. Data: 2010-12-12 10:30:58
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Michał V-R pisze:
    > http://www.tvn24.pl/28377,1685448,0,1,sila-poscigowa
    ,fakty_wiadomosc.html

    Goście sobie jaja robili i teraz z tego inni robią wielką aferę.
    Media dorabiają wielką ideologię, przełożeni muszą się głupio tłumaczyć
    więc podwładni będą musieli dla przykładu dostać po dupie.

    Co tydzień w TV pokazują podobne rewelacje i co z tego.

    Sam byłem w szkole (nie policyjnej) i ganialiśmy po podwórku z nyską i
    ARO (pamięta ktoś taki samochód) na pych. Wszystko dla zabawy.

    --
    M.

  • 7. Data: 2010-12-12 16:45:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sam byłem w szkole (nie policyjnej) i ganialiśmy po podwórku z nyską i ARO

    Czyli ZOMO? Gratulacje...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-12-12 17:45:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-12 17:45, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Czyli ZOMO? Gratulacje...

    ZOMO nie miało ARO tylko UAZy.
    ARO mieli leśnicy, górnicy i nafciarze.

    Pozdrawiam