  • 1. Data: 2009-03-03 09:43:48
    Temat: [TECH] NT650V - dziura w gazie
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tak sobie pomyślałem, że uderzę w tą grupę z pytaniem, może dla
    odmiany zajmiecie się tematyką motocyklową :)
    Przedmiot: Honda NT650V, 1998.
    Objawy: bieg 4,5, prędkości 90 i więcej, jadę ze stałą prędkością,
    odpuszczam gaz całkowicie, dodaję gaz z powrotem, silnik nie reaguje,
    po 1-2 sekundach dostaje paliwo i jedzie normalnie, przysiesza do
    samego końca, problem jest jedynie w momencie dodania gazu po
    uprzednim odpuszczeniu oraz przy zmianie z 4 na 5, tylko że w tym
    momencie jest dużo mniej zauważalny.
    Filtr powietrza i paliwa - nowy. Gaźniki zsynchronizowane,
    wyregulowane, pływaki szczelne, poziom paliwa ustawiony, dysze
    prawidłowe, połączenia gaźniki/głowica/airbox - szczelne, linki -
    regulacja i podłączenie prawidłowe, membrany całe, ładnie pracują, w
    gaźnikach nie ma się do czego przyczepić, pompa paliwa daje paliwo,
    cyka i pracuje, odpowietrzenie i przelew baku - drożne.
    Podejrzewam problem w gaźnikach, którego nie byłem w stanie zauważyć,
    problem z podawaniem paliwa przez pompę przy większym zapotrzebowaniu
    na paliwo albo ufoludków, bo więcej pomysłów nie mam.
    Ktoś coś?

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 2. Data: 2009-03-03 11:52:38
    Temat: Re: [TECH] NT650V - dziura w gazie
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> wrote

    > Ktoś coś?

    To jeszcze tylko swiec nie sprawdziles.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-03-03 11:55:27
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał

    > problem z podawaniem paliwa przez pompę przy większym zapotrzebowaniu na
    > paliwo albo ufoludków, bo więcej pomysłów nie mam.

    To napewno nie pompa. Problem wtedy powstawal by dopiero chwile po
    dodaniu gazu, a nie natychmiast. Poza tym latwo bys to wykryl jadac z
    wieksza predkoscia, czyli z duzym obciazeniem silnika.
    Ufoludkow nigdy nie mozna wykluczyc.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-03-03 12:17:40
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Spider A.J. wrote:
    > To jeszcze tylko swiec nie sprawdziles.

    Eno, świece akurat tracą swoje właściwości przy odpuszczeniu gazu i
    ponownym dodaniu? Każdy inny charakter pracy byłby prawidłowy? Coś mi
    się to kupy nie trzyma. Kolor świec jasnobrązowy, odpala na zimnym i
    ciepłym podręcznikowo. Przyspieszanie do tych 90-100 bez zastrzeżeń,
    po dodaniu gazu i załapaniu jedzie zupełnie normalnie.

    --
    Diobeu
    Deauville

  • 5. Data: 2009-03-03 12:23:50
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> wrote

    > Eno, świece akurat tracą swoje właściwości przy odpuszczeniu gazu i
    > ponownym dodaniu? Każdy inny charakter pracy byłby prawidłowy? Coś mi się
    > to kupy nie trzyma.

    Bo wcale nie twierdzilem, ze to moze byc przyczyna.
    Jestes pewien tej regulacji gaznikow, i porzadnego przedmuchania dysz???
    A moze za porzadnego?
    Gdyby byly problemy z zapalaniem to mogly by byc zawory ale piszesz ze nie
    ma.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-03-03 16:54:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Eno, świece akurat tracą swoje właściwości przy odpuszczeniu gazu i
    > ponownym dodaniu? Każdy inny charakter pracy byłby prawidłowy? Coś mi
    > się to kupy nie trzyma.

    Mi sie trzyma. Kable, fajki, swiece. W kolejnosci dowolnej :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!