  • 1. Data: 2009-09-13 07:08:29
    Temat: Prosba o pomoc w wyborze telefonu
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Witam

    Sszukam telefonu, ktory spelni moje wymagania. Spora ilosc aplikacji, qwerty
    i duzy ekran. Telefon bedzie wykorzystywany glownie do netu, ale bez
    szalenstw - komunikatory, www, czasem wyslac kilka mailow, takze nic
    szczegolnego, rowniez jako odtwarzacz mp3 i czasem dobrze by bylo odpalic
    nawigacje. Nie chcialbym czegos, co po odpaleniu 3-5 aplikacji muli mi sie 5
    minut.
    Nokia N900, czy warto sie ladowac w "hit" jakim ma byc Maemo ? Nokie
    niekoniecznie mi pasuja, poza tym 2,5 tys. to lekka przesada. Moze HTC Hero
    ? No i odwieczna kwestia - WM, Android...Symbiana nie biore pod uwage.
    Mialem kilka telefonow z Symbianem i choc jest dla mnie bardzo funkcjonalny,
    chyba czas na zmiane.
    Dziekuje z gory, pozdrawiam.

    --
    ra9om1ak

  • 2. Data: 2009-09-13 08:57:26
    Temat: Re: Prosba o pomoc w wyborze telefonu
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Hero ? No i odwieczna kwestia - WM, Android...Symbiana nie biore pod
    > uwage. Mialem kilka telefonow z Symbianem i choc jest dla mnie bardzo

    Za niewielkie jak na tą klasę sprzętu pieniądze możesz kupić HTC TyTN II
    (Kaiser), który to z powodzeniem spełni te wymagania. Korzystam z tego
    telefonu 1,5 roku i śmiało mogę polecić.

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 3. Data: 2009-09-13 09:51:30
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> napisał w wiadomości

> [...]
    > (Kaiser), który to z powodzeniem spełni te wymagania. Korzystam z tego
    > telefonu 1,5 roku i śmiało mogę polecić.

    Chcialbym miec cos z nieco wiekszym ekranem rzedu 3,5 cala. Moze to byc
    delikatna ceglowka, nie ma problemu.
    Dziekuje za odpowiedz.

    ps. ten htc nie jest nieco...starozytny ?

    --
    ra9om1ak

  • 4. Data: 2009-09-13 10:18:21
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    ra9om1ak:
> [...]
    > nawigacje. Nie chcialbym czegos, co po odpaleniu 3-5 aplikacji muli mi sie

    Netbook + słuchawka za 300 zł + jakiś uchwyt + klej dwuskładnikowy + 0,5 h =
    jesteś ready. <;

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2009-09-13 10:20:25
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Netbook + słuchawka za 300 zł + jakiś uchwyt + klej dwuskładnikowy + 0,5
    > h = jesteś ready. <;

    Ciekawe rozwiazanie. Jak z zywotnoscia kleju, ile potrzyma ? ;]

    --
    ra9om1ak

  • 6. Data: 2009-09-13 10:34:52
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    > Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe rozwiazanie. Jak z zywotnoscia kleju, ile potrzyma ? ;]

    No ba - sam je brałem pod uwagę, tylko sałaty zabrakło.
    A klej, jeśli miejsca łączone dobrze zmatowisz papierem ściernym i
    odtłuścisz, powinien przeżyć cały ten 'kombajn'. (;
    Swoją szosą, na miejscu np. Asusa wypuściłbym na rynek jakiegoś netbooka
    zintegrowanego (poprzez stację dokującą) z telefonem i fajnym
    oprogramowaniem.

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2009-09-13 14:11:00
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

> [...]
    > delikatna ceglowka, nie ma problemu.
    > Dziekuje za odpowiedz.
    >
    > ps. ten htc nie jest nieco...starozytny ?

    Telefon HTC TyTN II jest na świecie od mniej więcek 2 lat. I nadal bije na
    łeb wiele "współczesnych" modeli.
    http://www.gsmarena.com/htc_tytn_ii-2024.php

    Chcesz nowsze - zainteresuj się HTC Touch Pro (tej samej wielkości ekran
    2,8"). Z nieco większym ekranem, jeszcze nowszy, lecz za sporo większe
    pieniądze masz HTC Touch Pro 2.

  • 8. Data: 2009-09-13 16:45:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 13.09.09 09:08, ra9om1ak pisze:
> [...]
    > Mialem kilka telefonow z Symbianem i choc jest dla mnie bardzo funkcjonalny,

    iPhone. Serio :)

    Tylko te 3-5 aplikacji będzie problemem ;)

    --
    Pete

  • 9. Data: 2009-09-13 18:29:38
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > iPhone. Serio :)
    > Tylko te 3-5 aplikacji będzie problemem ;)

    i qwerty do pikania na ekraniku ? wolalbym sprzetowa

    ech widze ze jednak ten symbian nie jest taki zly, 6 czy 8 aplikacje w tle
    dziala i jakos nie muli sie, a n95-2 trudno nazwac jakims hitem
    aplikacje tez bija o glowe w funkcjonalnosci iphone, czy androida, wm, bo co
    mi z jakiegos lotusa, czy super dokladnej nawigacji, jak nie moge ustawic
    gownianych alarmow jak chce - inaczej na kazdy dzien tygodnia ("wymyslasz")
    niby taki szal, a do tej pory nikt nie moze mi znalezc na iphone prostej
    aplikacji do nagrywania rozmow wych. i przych. bez zadnych "pikow" - "po co
    Ci to", ciekawa argumentacja (nie mowie o tej grupie)
    aplikacji do zmiany profilow o zadanej godzinie tez ponoc nie ma
    no ale dziekuje za opinie

    --
    ra9om1ak

  • 10. Data: 2009-09-13 20:20:51
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    ustawic
    > gownianych alarmow jak chce - inaczej na kazdy dzien tygodnia
    Nie rozumiem o co ci chodzi ?
    Mozesz oddzielnie i cyklicznie na kazdy dzien roku, miesiaca czy
    tygodnia inaczej.
    Pod winda nie tylko ze na kazdy dzien tygodnia na inna godzine ale
    jeszcze po kilka na kazdy dzien :)
    Ja myslalem ze to zupelnie normalne a tu sie okazuje ze jakis cud ?

> [...]
    prostej
    > aplikacji do nagrywania rozmow wych. i przych. bez zadnych "pikow" -
    A pod winda to niby nie mozna ?
    Ale mieszkamy w wolnym kraju i jak chcesz to sobie symbiana mozesz
    kupic, tylko nie wymagaj zeby Ci wszyscy przyklaskiwali jak w takie cos
    leziesz :)

    pozdrawiam,