  • 1. Data: 2009-09-13 08:58:25
    Temat: na ile w praktyce wystarcza pakiet internetowy
    Od: roman <r...@l...pl>

    Na ile w praktyce starcza przykładowy pakiet 5 MB dostępu do internety w
    PLAY.
    Chodzi mi o sprawdzenie poczty i zobaczenie podstawowych danych (
    wiadomości, pogoda itp. )
    r.

  • 2. Data: 2009-09-13 09:46:06
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 10:58:25 +0200, roman napisał(a):

    > Na ile w praktyce starcza przykładowy pakiet 5 MB dostępu do internety w
    > PLAY.
    > Chodzi mi o sprawdzenie poczty i zobaczenie podstawowych danych (
    > wiadomości, pogoda itp. )

    Daj sobie spokój z tym pakietem. Rozliczanie co 100KB, a tylko 2gr taniej
    niż normalnie.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 3. Data: 2009-09-13 10:54:57
    Od: roman <r...@l...pl>

    Błażej pisze:

    > Daj sobie spokój z tym pakietem. Rozliczanie co 100KB, a tylko 2gr taniej
    > niż normalnie.

    pytam tylko dlatego żeby sie zorientować na ile to wystarcza, ponieważ
    potrzebuje sporadycznie takiego dostępu przez telefon jak wyjeżdżam,
    chodzi mi o to żeby ktoś to obrazowa przedstawił

    pozdrawiam r.

  • 4. Data: 2009-09-13 11:08:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    roman wrote:

    > pytam tylko dlatego żeby sie zorientować na ile to wystarcza, ponieważ
    > potrzebuje sporadycznie takiego dostępu przez telefon jak wyjeżdżam,
    > chodzi mi o to żeby ktoś to obrazowa przedstawił

    Zależy gdzie wyjeżdżasz, bo Play wiesz gdzie działa?
    Dla mnie, do sporadycznego użytkowania, w kolejności: mBank, Gaduair,
    Simplus, Orange free na kartę i Heyah.

    Inna sprawa, że na moim wysokooszczędnym telefonie, skonsumowanie 100 MB
    miesięcznie jest dużym wyzwaniem :-)

    M.

  • 5. Data: 2009-09-13 11:17:48
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    roman pisze:
> [...]
    > PLAY.
    > Chodzi mi o sprawdzenie poczty i zobaczenie podstawowych danych (

    Mam w Noki uruchomiony Nokia mail w trybie natychmiastowego dostarczania
    poczty codziennie od 7 do 22 do tego czasem (3-4 razy w tygodniu)wejdę
    na jakaś stronke przez telefon w stylu onet lajt i miesięcznie przesyłam
    około 10MB tyle że mam naliczanie co 10kB.
    Wszelkie korzystanie z internetu komórkowego przez laptopa to 5MB
    starcza na otwarcie kilku stron z pełną grafiką i innymi fleschami
    normalne przeglądanie www przez godzinę do tego pobranie poczty to min
    10MB w jednej sesji a zwykle sporo więcej)

  • 6. Data: 2009-09-13 11:37:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h8ijqn$16i$1@news.onet.pl...

    > Zależy gdzie wyjeżdżasz, bo Play wiesz gdzie działa?

    Dostep do internetu z pakietu 5MB we Fresh (tudziez taryfikowany bez
    pakietu) dziala tez w roamingu Plusa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-09-13 12:26:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > w wiadomości news:h8ijqn$16i$1@news.onet.pl...

    > Dostep do internetu z pakietu 5MB we Fresh (tudziez taryfikowany bez

    A jeśli tak, to bardzo uprzejmie przepraszam, pewnie pomyliło mi się z
    pakietem abonamentowym.

    M.

  • 8. Data: 2009-09-13 12:43:22
    Od: roman <r...@l...pl>

    .Zykfryd. pisze:

> [...]
    > normalne przeglądanie www przez godzinę do tego pobranie poczty to min
    > 10MB w jednej sesji a zwykle sporo więcej)
    Bardzio Ci dziękuję

  • 9. Data: 2009-09-14 09:03:28
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Na ile w praktyce starcza przykładowy pakiet 5 MB dostępu do internety w
    > PLAY.
    > Chodzi mi o sprawdzenie poczty i zobaczenie podstawowych danych (
    > wiadomości, pogoda itp. )

    Trudno powiedzieć. Jeżeli będziesz najpierw ściągał same nagłówki poczty to
    będziesz widział ile zajmuje cały mail i ściągniesz najmniej danych. Jeżeli
    wyłączysz pobieranie obrazów, dźwięku i będziesz korzystał z wersji
    mobilnych stron www to mało zużyjesz. Opera mini może pewnie zmniejszyć
    ilość pobieranych danych. Raczej samemu trzeba przetestować ile nam
    potrzeba.

  • 10. Data: 2009-09-14 13:22:08
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "roman" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PLAY.
    > Chodzi mi o sprawdzenie poczty i zobaczenie podstawowych danych (

    Pamiętaj, że Play (przynajmniej w Poznaniu) zamyka rozpoczetą sesję danych
    po kilku minutach. Co oznacza, że jesli uzywasz np. mobilnego GG, to w ciagu
    tych kilku minut zużyjesz powiedzmy 10 KB. Sesja jest taryfikowana co 100
    KB, więc 90 KB ląduje w koszu, a Ty za to płacisz. Wątek o zamykaniu sesj
    był kiedyś na grupie. Ponoć w Play on Line nie ma takich cyrków, a we Freshu
    owszem.
    --
    pwk