  • 1. Data: 2012-03-26 09:39:12
    Temat: Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Witam

    Dzisiaj mam zamiar wyruszyć do Elbląga ok 350 km wolałbym nie jechać na
    pusto więc być może na grupie jest jakiś antypicownik i za dobrą flaszkę
    ew. za jakąś opłatę będzie w stanie sprawdzić auto

    http://moto.allegro.pl/octavia-1-9tdi-klima-serwisow
    ana-z-niemiec-idealna-i2204212507.html

    moje namiary na mejla g...@s...pl

    Tak w ogóle ktoś ze szklanej kuli na podstawie w/w zdjęć jest w stanie
    ocenić auto, będę wdzięczny

    dzięki
    gregor

  • 2. Data: 2012-03-26 10:49:37
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie auta w Elblągu
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > http://moto.allegro.pl/octavia-1-9tdi-klima-serwisow
    ana-z-niemiec-idealna-i2204212507.html

    > Tak w ogóle ktoś ze szklanej kuli na podstawie w/w zdjęć jest w stanie
    > ocenić auto, będę wdzięczny

    Tak w skrocie to Niemiec jezdzil ze wszystkimi pierdolami do ASO, a gdy
    skonczyly sie opony to kupil najtanszy shit.
    Ja bym spodziewal sie innych elementow eksploatacyjnych na podobnym
    poziomie.

    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2012-03-26 11:12:01
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 10:49, adam pisze:

> [...]
    > skonczyly sie opony to kupil najtanszy shit.
    > Ja bym spodziewal sie innych elementow eksploatacyjnych na podobnym

    Dobra co można sprawdzić tak w warunkach "domowych" są jakieś
    przełączniki jak w BMW, że po ustawieniu kobinacji kluczykiem i
    wycieraczkami (lub inaczej) włącza się tryb serwisowy pokazujący co nieco ?

    ew. co sprawdzić w silniku, nie chcę kupić rumpla i ładować w niego
    kolejne tysiące ...
    mam świadomość, że nie będzie to nowe auto z salonu ...

    gregor

  • 4. Data: 2012-03-26 12:12:20
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    gregor nabazgrał(a):

    > Tak w ogóle ktoś ze szklanej kuli na podstawie w/w zdjęć jest w stanie
    > ocenić auto, będę wdzięczny

    Przebieg 197 tyś jak każde auto z Niemiec :):):))) dolicz min 100 tyś do
    tego.

    Poproś sprzedawcę o scany albo dobrej jakości zdjęcia książki serwisowej i
    zadzwoń do tego serwisu, na 90% to ściema a książka kupiona za 50zł na
    allegro (leży tam tego sporo). Przy okazji poproś o numer VIN.

    Jak nie będzie chciał podać albo się migał że nie ma kiedy, nie wie jak to
    odpuść sobie to auto.

  • 5. Data: 2012-03-26 12:48:42
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-03-26 09:39, gregor pisze:

    Ten przebieg podany w ogłoszeniu jest cokolwiek podejrzany:
    Po pierwsze 197,000 to śmierdzi na kilometr.
    Po drugie ja tam widzę (może się mylę?) pierwszy wpis w czerwcu 99 z
    przebiegiem 14500 km, drugi wpis z marca 00 z przebiegiem 35000 km, a
    ostatni z listopada 00 z przebiegiem prawie 60000 km. No to to nie jest
    produkcja, ani nawet rejestracja 2000, a po drugie w ciągu pierwszego
    półtora roku do dwóch lat zrobił 60000 km, czyli minimum 30000 km/rok.
    Razy 13 = 390000 km. I to jest realne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2012-03-26 13:01:59
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 12:48, LEPEK pisze:
> [...]
    > produkcja, ani nawet rejestracja 2000, a po drugie w ciągu pierwszego
    > półtora roku do dwóch lat zrobił 60000 km, czyli minimum 30000 km/rok.

    Ok dzięki za radę, gość niby już robi fotki i ma wysłać VIN - sprawdzę
    go przy okazji w bazie policyjnej czy nie kradziony :)

    gregor

  • 7. Data: 2012-03-26 13:49:17
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 13:01, gregor pisze:

    > Ok dzięki za radę, gość niby już robi fotki i ma wysłać VIN - sprawdzę
    > go przy okazji w bazie policyjnej czy nie kradziony :)
    >
    > gregor

    lepsza jakość strony z przeglądu robionego 11 lat temu :(

    www.szu.pl/IMG_8487.jpg

    auto sprawdzone w SIS - nie kradzione

    panowie jadę go oglądać co sprawdzić ??

    gregor

  • 8. Data: 2012-03-26 13:57:31
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > lepsza jakość strony z przeglądu robionego 11 lat temu :(
    >
    > www.szu.pl/IMG_8487.jpg
    >
    > auto sprawdzone w SIS - nie kradzione
    >
    > panowie jadę go oglądać co sprawdzić ??

    Moze zanim pojedziesz to zapytaj czy te wpisy sa oryginalne.
    Czasem handlarze miekna. Bo tu ewidentnie cos nie pasuje z przebiegami.
    Robil przeglady jak mu sie podobalo, bo ani co rok, ani co 20kkm.
    Pozatym w ogloszniu stoi jak byk ze byl serwisowany na biezaca, a ostatni
    wpis w 2000 roku.

  • 9. Data: 2012-03-26 14:27:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    adam nabazgrał(a):

> [...]
    > Robil przeglady jak mu sie podobalo, bo ani co rok, ani co 20kkm.
    > Pozatym w ogloszniu stoi jak byk ze byl serwisowany na biezaca, a ostatni

    Typowa książka serwisowa z allegro .. dostajesz pieczątki a resztę sam
    wypełniasz :)

    Ja bym zadzwonił i spytał się o ten serwis do końca i czemu nie ma wpisów,
    druga sprawa to zadzwonił albo napisał maila do tego ASO z książki czy mają
    takie auto u siebie w bazie i czy potwierdzają się wpisy w książce.

  • 10. Data: 2012-03-26 14:28:37
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 14:27, Chris pisze:

> [...]
    > wpisów, druga sprawa to zadzwonił albo napisał maila do tego ASO z
    > książki czy mają takie auto u siebie w bazie i czy potwierdzają się

    No tak ale ta informacja jest mało przydatna bo auto z tego co wynika
    serwisowane było przez 2 lata a później dziura, może jednak sobie
    odpuścić te auto ?

    gregor