  • 1. Data: 2009-05-23 10:59:35
    Temat: Prosba o ustalenie pinu LM75
    Od: "hhd" <o...@n...pl>

    Witam
    Mam do podlaczenia czujnik temperatury LM 75A w smd.
    W specyfikacji PDF podane jest ze pin1 znajduje sie tam gdzie jest
    "koleczko" w obudowie.
    Niestety na LM75A philipsa nie ma oznaczenia pinu 1.
    Czy mozecie pomoc mi ustalic ktory pin to pin 1.
    http://www.wrzuc.to/plik/4a17d675a59f4/lm75jpg.html

    Dziekuje i pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2009-05-23 12:06:21
    Temat: Re: Prosba o ustalenie pinu LM75
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    hhd pisze:
    > Witam
    > Mam do podlaczenia czujnik temperatury LM 75A w smd.
    > W specyfikacji PDF podane jest ze pin1 znajduje sie tam gdzie jest
    > "koleczko" w obudowie.

    Ustawiasz go tak, by napis był poziomo, w pozycji "do czytania", pin 1
    będzie na dole po lewej :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 3. Data: 2009-05-23 12:59:36
    Od: mt <m...@m...pl>

    hhd pisze:
> [...]
    > "koleczko" w obudowie.
    > Niestety na LM75A philipsa nie ma oznaczenia pinu 1.
    > Czy mozecie pomoc mi ustalic ktory pin to pin 1.

    masz opisane dokladnie w pdf doczytaj tez ze te LM75 philipsa roznie
    sie troche od standardowych i trzeba sie troche nagimnastykowac przy
    standardowych aplikacjach zeby go zobaczyly.

  • 4. Data: 2009-05-24 10:06:32
    Od: "hhd" <o...@n...pl>

    Użytkownik "mt" napisał w wiadomości

    > masz opisane dokladnie w pdf doczytaj tez ze te LM75 philipsa roznie sie
    > troche od standardowych i trzeba sie troche nagimnastykowac przy
    > standardowych aplikacjach zeby go zobaczyly.
    Witam
    Rzeczywiscie jest opisane z tymze element jest tak maly ze myslalem ze
    symetrycznie sciety z obu stron. Co znaczy standardowy? Bylem na wolumenie i
    nie znalazlem innych niz philips. Wiesz moze gdzie je kupic?
    Pozdrawiam
    K.

  • 5. Data: 2009-05-24 10:31:28
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    hhd pisze:

    > Rzeczywiscie jest opisane z tymze element jest tak maly ze myslalem ze
    > symetrycznie sciety z obu stron. Co znaczy standardowy? Bylem na wolumenie i
    > nie znalazlem innych niz philips. Wiesz moze gdzie je kupic?

    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=l
    m75

    Oba National'a. A Philips na pewno robi LM75? Bo to może dalekowschodnia
    podróbka.

    --
    Filip.