  • 1. Data: 2009-05-23 14:04:47
    Temat: kod radio VW
    Od: "GAL" <z...@g...pl>

    Kupiłem na szrocie uszkodzone radio od VW, nie wiem jaki to model ale jest
    to samo radio bez magnetofonu czy CD.

    Końcówka zjarana i nie wiem czy sie zabierać za naprawę bo po odpaleniu
    standardowo wyświetla się SAFE.

    Czy kod jest do ściągnięcia ? czy może są jakieś skuteczne generatory kodu?

    radio ma oznaczenie VWZAZ1F4xxxxxx

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-05-23 23:40:05
    Temat: Re: kod radio VW
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Czy kod jest do ściągnięcia ? czy może są jakieś skuteczne generatory
    > kodu?
    >
    > radio ma oznaczenie VWZAZ1F4xxxxxx

    Od producenta albo serwisu można to dostać. Trzeba im podać te oznaczenia z
    radia.

  • 3. Data: 2009-05-24 00:18:07
    Od: "Robgold" <r...@i...pl>

    Użytkownik "GAL" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > standardowo wyświetla się SAFE.
    >
    > Czy kod jest do ściągnięcia ? czy może są jakieś skuteczne generatory

    Zapewne da sie kod odczytac z EEPROM'u. Zrob zdjecie, wstaw linka. Wtedy
    bedzie latwije i ludzie beda wiedziec co to za model.

  • 4. Data: 2009-05-24 05:25:44
    Od: "GAL" <z...@g...pl>

    > Zapewne da sie kod odczytac z EEPROM'u. Zrob zdjecie, wstaw linka. Wtedy
    > bedzie latwije i ludzie beda wiedziec co to za model.

    dzięki za odpowiedz
    zdjęcie:
    http://hosting06.imagecross.com/image-hosting-14/637
    Ss852062.jpg

    nie wiem co to za model, z boku mase cyferek i oznaczeń ale żadna nie
    przypomina nazwy
    jest tylko Made in Germany by TechniSat VW

    Na pewno jest EEPROM 24C08, broblem że to nietypowe radio i nigdzie nie
    można znaleźć która linikja będzie kodem i nawet jak zczytam to nic mi to
    nie da

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-24 17:12:30
    Od: "Robgold" <r...@i...pl>

> [...]
    >
    > Na pewno jest EEPROM 24C08, broblem że to nietypowe radio i nigdzie nie
    > można znaleźć która linikja będzie kodem i nawet jak zczytam to nic mi to

    Zczytales eeprom'a ? Zczytaj i zobacz, czasami sie zdaza ze ten kod jest
    jawny.

  • 6. Data: 2009-05-25 16:57:57
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Robgold wrote:
    > Użytkownik "GAL" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne da sie kod odczytac z EEPROM'u. Zrob zdjecie, wstaw linka.
    > Wtedy bedzie latwije i ludzie beda wiedziec co to za model.

    Nie bylbym tego taki pewien - kiedys sie uparlem aby rozblokowac tez vw
    radio audi gamma
    i kod siedzial w motorolce ( co tez oczywiscie jest do zrobienia tyle ze
    trzeba sie bardziej wysilic :) )
    U mnie po rozblokowaniu i naprawie (uszkodzony byl uklad w syntezie czest.)
    okazalo sie ze radio to wersja US
    i mozna bylo sluchac 30% stacji :)