  • 1. Data: 2010-01-15 12:31:52
    Temat: Wyjazd na F1 na węgry
    Od: Bartek <s...@i...gazeta.pl>

    Witam wszystkich.
    Chciałbym w tym roku zasmakować atmosfery i zobaczyć f1 live. Czy ktoś
    przerabiał już podobny epizod i może podzielić się wrażeniami? Którędy
    jechać do Budapesztu, jak drogami: płatnymi - czy je omijać- jakie mandaty
    za przekroczenie prędkości, gdzie załatwić tani nocleg? Start wycieczki z
    okolic Wrocławia.

    --
    Pozdrawiam,
    Smolk

  • 2. Data: 2010-01-15 13:30:37
    Temat: Re: Wyjazd na F1 na węgry
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Bartek pisze:

> [...]
    > jechać do Budapesztu, jak drogami: płatnymi - czy je omijać- jakie
    > mandaty za przekroczenie prędkości, gdzie załatwić tani nocleg? Start

    zobacz sobie na stronkę www.f1portal.pl oni organizują takie wyjazdy
    jest taniej i w sprawdzonych miejscach.

  • 3. Data: 2010-01-15 16:01:38
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Bartek <s...@i...gazeta.pl> napisał(a)

> [...]
    > za przekroczenie prędkości, gdzie załatwić tani nocleg? Start wycieczki z

    Jeżeli to ma byc wyjazd budżetowy, to camping przy torze, jest chyba
    dobrym wyjściem. Ewentualnie wynajęcie pokoju w okolicznym miasteczku.
    Widziałem tez takich, którzy przyjeżdżaja tylko na wyścig i po nim
    wracają do Polski.

    Jeśli oprócz F1 chcesz zobaczyć Budapeszt, to tanie noclegi powinny być
    w akademikach. Ja kilka razy (ale ostatnio wiele lat temu) mieszkałem w
    Martos Hotel na Stoczek ut.

    Ostatnie dwa lata jeżdże z rodziną i znajomymi, wynajmujemy wtedy
    kilkupokojowe mieszkanie w centrum Budapesztu. Koszt około 100 Euro /
    dzień.

    Potrzebujesz szczegółów - pytaj.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-01-15 16:15:30
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > zobacz sobie na stronkę www.f1portal.pl oni organizują takie wyjazdy jest
    > taniej i w sprawdzonych miejscach.

    Są też charterowe przeloty, jeśli ktoś nie ma za dużo czasu i nie ma jak
    rozłożyć kosztów podróży/zmiennika za kółko a na brak kasy nie narzeka.

    Np http://www.business-travel.pl/index.php?page_id=1158
    &s_p=118

    Pzdr,
    Kub@

  • 5. Data: 2010-01-15 16:24:18
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <s...@i...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do Budapesztu, jak drogami: płatnymi - czy je omijać- jakie mandaty za

    Czytam tę grupę (i bardzo rzadko piszę), bo fajnie jest obserwować różne
    zwyczaje "ludów dzikich".
    Na przykład zapierdalanie szybko przez pareset kilometrów, aby na miejscu
    obejrzeć inne szybko jeżdżące samochody :)

    --
    andreas

  • 6. Data: 2010-01-15 16:42:12
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Bartek wrote:
    > Chciałbym w tym roku zasmakować atmosfery i zobaczyć f1 live.

    No ale ile zobaczysz wtedy? Jeden wiraż? W TV zobaczysz wszystko na
    zbliżeniach :-)
    Chyba, że jedziesz z zestawem TV SAT :-)

  • 7. Data: 2010-01-15 17:02:49
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> napisał(a)

    > No ale ile zobaczysz wtedy? Jeden wiraż? W TV zobaczysz wszystko na
    > zbliżeniach :-)

    Tam też są telebimy. Na żywo jeżdżą 2x szybciej niż w TV.

    > Chyba, że jedziesz z zestawem TV SAT :-)

    Nie trzeba wozić. Wypożyczają cos co się nazywa AFAIRC KangarooTV - taki
    mały przenośny telewzorek.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-01-15 19:18:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    > Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> napisał(a)

    > Tam też są telebimy. Na żywo jeżdżą 2x szybciej niż w TV.

    Tyle że nie wiesz kto jedzie pierwszy, a kto ostatni.

  • 9. Data: 2010-01-15 22:31:54
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > za przekroczenie prędkości, gdzie załatwić tani nocleg? Start wycieczki z

    spoko jedź sam bez żadnych biur
    na miejscu masz campingi za free. mozesz zabrać namiot lub spać w
    samochodzie jak kto woli
    w czasie imprezy polecam wykupienie całodziennego biletu do aquaparku na
    pewno się przyda w upale no i żarcie w aquaparku ma tą samą cene co zawsze a
    nie jak na stoiskach wokół toru 5 razy droższą :)
    no i po wyścigu zamiast stać w korkach idź się popluskaj i wyjedź później
    wypoczęty :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-01-16 01:29:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-01-15 16:24, andreas wrote:

> [...]
    > Na przykład zapierdalanie szybko przez pareset kilometrów, aby na
    > miejscu obejrzeć inne szybko jeżdżące samochody :)

    Wstac w srodku nocy z cieplego, wygodnego lozka aby zrobic siusiu,
    na domiar zlego czasem przy wlaczonym jasnym swietle, to tez duze
    wyzwanie. Za to jaki efekt.

    --

    memento lorem ipsum