    From: beblok30 <pavellx16@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Przeciek oleju skuter 4t
    Date: Mon, 23 May 2016 20:11:44 +0000 (UTC)

    Witam mój problem zaczął się około tydzień temu tzn. wymieniłem cylinder z
    50 na 80 do tego kupiłem nowy gaznik wyregulowałem na początku skuter miał
    dobre przyspieszenie ale mniejszy v-max niż przed wymiana potem zaczęło go
    mulic nie był już tak zrywny potem doszedł problem ze przy v max zaczal
    tak jakby bekac wiem ze to dziwnie brzmi:D wygladalo na to ze brakuje mu
    powietrza lub paliwa wiec sprawdziłem i okazało się ze chodzi poprawnie
    dopiero jak sciagne pokrywe filtra ale nie zamierzałem tak jezdzic wiec
    sciagnalem tylko gumke od filtra za jakiś czas skuter zaczal nie równo
    pracowac na wolnych obrotach i gasnac po spuszczeniu z gazu jak i na
    wolnych obrotach i teraz doszedł cieknący olej dodam ze w dość szybkim
    czasie uciekl ponieważ olej był dopiero wymieniany a dziś sprawdzałem w
    misce już nic nie ma czy to wina uszczelki pod glowica? trochę mnie to
    dziwi ponieważ uszczelki sa prawie nowe.i moglby mi ktoś pomoc co zrobić
    aby zwiekszyc v-max skutera ponieważ trochę to dziwne aby jechal wolniej
    niż cylek 50cc dziekuje i pozdrawiam