  • 1. Data: 2012-07-17 12:47:06
    Temat: Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    "...Już niedługo trzeba będzie częściej sprawdzać sprawność techniczną
    swojego auta, a także skuterów i motorowerów..."
    http://e-prawnik.pl/wiadomosci/informacje/przeglady-
    techniczne-beda-mocno-zaostrzone.html
    To może być ciekawe ile pojazdów pójdzie na złom, jazda za niektórymi to
    czasami przeżycie mocno traumatyczne ...
    Pozdrw.

  • 2. Data: 2012-07-17 13:02:57
    Temat: Re: Przeglądy techniczne będą mocno zaostrzone
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    jerzy.n wrote:
    > "...Już niedługo trzeba będzie częściej sprawdzać sprawność techniczną
    > swojego auta, a także skuterów i motorowerów..."

    czesciej = wiecej kasy dla panstwa i technikow
    czy czesciej i _dokladniej_ ?

    A czy obowiazkowym etapem jest sprawdzenie tarcz i okladzin ciernych (klockow)
    bo jakos tego moj diagnosta chyba nie kontroluje, jedno auto mam z LPG, tez
    sprawdza tylko legalizacje butli (co rok oglada ten sam dokument jakby nie
    moglo to byc wpisane w dowod - butla do 2020 roku np). Zero kontroli pracy
    zaworow, wyciekow, wezy LPG.

    Sprawdza zawieszenie, sile hamowania (czyli efekt pracy ale nie stan zuzycia
    hamulca), spaliny czasami tak, czasami nie. Trzepakiem zbada drazki, vin
    odkurzy i tyle. Poziomu swiatel nie badal nigdy. O sprawdzi czy mam komplet
    dzialajacych zarowek :)!

    To ma byc badanie? Stacja w centrum duzego miasta!

  • 3. Data: 2012-07-17 13:14:33
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-07-17 12:47, jerzy.n pisze:
> [...]
    > To może być ciekawe ile pojazdów pójdzie na złom, jazda za niektórymi to
    > czasami przeżycie mocno traumatyczne ...

    Ale z drugiej strony o ile wiem mogą nie podbić przeglądu przy
    przepalonej jednej diodce w tak obecnie popularnych LEDowych światłach
    dziennych lub tylnych (stop/kierunki).
    A taka lampka potrafi kosztować :(

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 4. Data: 2012-07-17 13:40:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >To może być ciekawe ile pojazdów pójdzie na złom, jazda za niektórymi
    >czasami przeżycie mocno traumatyczne ...

    Gdzie ta trauma ? Za niezliczona iloscia jechalem i zadnej traumy nie
    mialem.

    J.

  • 5. Data: 2012-07-17 16:17:50
    Od: PJ <p...@g...com>

    //To ma byc badanie? Stacja w centrum duzego miasta!

    kicha, normalnie kicha ... ja bym mu nie zaplacil :-) a
    powaznie ...jezdze od paru lat do tej samej skp i badanie zawsze jest
    porzadne ... na 8 wizyt znalezli w sumie nieszczelnosc wydechu
    (smierdzialo spalinami na postoju) i 2 razy ustawiali swiatla (tesciu
    zarowke zmienial oraz padl silniczek od pozycjonowania) ... jak tylko
    wjezdzam od razu mowie zeby sie nie wyglupial bo to nie auto dla
    tesciowej tylko zona z dzieckiem jezdzi i ma byc git, pare razy
    widzialem jak zniesmaczeni kolesie zjezdzali z kanalu bo mowa byla
    krotka, zadnych negocjacji ...wyjscia masz zasadniczo dwa: zmienic skp
    albo uswiadomic im ze oczekujesz wyzszej jakosci uslugi :-)

    P.

  • 6. Data: 2012-07-17 18:00:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzy.n pisze tak:

    > To może być ciekawe ile pojazdów pójdzie na złom, jazda za
    > niektórymi to czasami przeżycie mocno traumatyczne ...

    To styl jazdy sprawia największe zagrożenie a nie stan techniczny.

    W życiu, tylko raz widziałem jak peżotowi partner jedno koło zrobiło
    się bardziej. Nigdy na mnie nic nie wypadło, nigdy na nic nie
    najechałem. Za to widziałem setki debili w nowych samochodach. To są
    ludzie którzy nie szanują cudzych pieniedzy ani swoich.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-07-17 18:06:58
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 17 Lip, 13:02, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > jakos tego moj diagnosta chyba nie kontroluje

    Pytanie podstawowe: dlaczego go nie zmienisz?

    (Jak Ci w knajpie dadzą popsute żarcie, to też tam wracasz???).

    --
    Laisar

  • 8. Data: 2012-07-17 18:38:24
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najechałem. Za to widziałem setki debili w nowych samochodach. To są
    > ludzie którzy nie szanują cudzych pieniedzy ani swoich.

    Z tymi pojazdami jest chyba tak ,kiedys samochod był cenowo niedostepny dla
    wiekszosci ,dzisiaj mozna za grosze kupic grata i grzac ile fura wyrobi i to
    czesto bez papierów.Już dalej odpowiadam, strach jechać za niektórymi
    pojazdami gdzie niezbędna może być maska gazowa,chmura spalin dobija
    .Następnie chce wspomnieć o sypiących się ciężarówkach które jeżdżą na
    zasadzie dobrej woli Pana Boga i za chwile może odpaść koło .Dziwne to
    wszystko ... ale to nic, po każdym weekendzie policja zabiera setki praw
    jazdy ale ludzie dalej jeżdżą ,dziwne to wszystko.

  • 9. Data: 2012-07-17 18:54:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > (Jak Ci w knajpie dadzą popsute żarcie, to też tam wracasz???).

    ten najblizej no i przyzwyczajenie to druga natura czlowieka czy jakos tak

    ale pytanie bylo czy ogladziny tarcz i okladzin to obowiazkowy element badania
    czy nie

  • 10. Data: 2012-07-17 21:00:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzy.n pisze tak:

    > dzisiaj mozna za grosze kupic grata i grzac ile fura wyrobi

    teraz biedni jeżdzą eko :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87