  • 1. Data: 2012-07-17 07:33:46
    Temat: Samochod dla leminga
    Od: Aron <a...@g...pl>

    Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    leminga?

    aron

  • 2. Data: 2012-07-17 07:51:39
    Temat: Re: Samochod dla leminga
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    > Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    > leminga?

    Corolla :D

  • 3. Data: 2012-07-17 08:36:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Aron

    > Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    > leminga?

    Twój.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-07-17 09:49:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Aron" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    > leminga?

    Kolina

  • 5. Data: 2012-07-17 09:53:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "Aron" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    > leminga?

    Kazdy, którym jezdzi leming (i jest zadowolony z tego faktu).

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2012-07-17 10:54:01
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-17, Aron <a...@g...pl> wrote:
    > Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    > leminga?

    Twój :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 7. Data: 2012-07-17 11:44:51
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-17 07:33, Aron pisze:
    > Jaki samochod oprocz Toyoty Yaris okreslilibyscie jako samochod dla
    > leminga?
    >
    > aron

    jaki by nie byl koniecznie musi byc zarejestrowany w POznaniu

    gregor

  • 8. Data: 2012-07-17 19:58:25
    Od: "zenekk" <zenekk___ @go2.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Aron

    > Twój.
    Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu
    idiotów.
    - Stanisław Lem

  • 9. Data: 2012-07-17 20:12:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin zenekk

    > Dopóki nie skorzysta?em z Internetu, nie wiedzia?em, ?e na ?wiecie jest
    > tylu idiotów.

    Nigdy nie patrzyłeś w lustro?

    --
    ignorance is bliss