eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPrzeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA? › Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "latet" <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Przeklamania danych na laczach miedzynarodowych TPSA?
    Date: Fri, 8 Apr 2005 16:41:03 +0200
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <d36571$j9b$1@host102-ursus.spray.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host102-ursus.spray.net.pl
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1112971297 19755 81.210.48.102 (8 Apr 2005 14:41:37
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2005 14:41:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:71690
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Od jakis 2 tygodni, laczac sie za posrednictwem TPSA (DSL)
    z serwerem w Niemczech, gdzie mam wykupiony hosting,
    obserwuje przeklamania danych, np. duzych zalącznikow
    w poczcie lub duzych plikow wrzucanych na FTP lub pobieranych z FTP.

    Np. ktoś mi wrzuca plik na FTP (na serwer w Niemczech).
    Ja go pobieram w pracy (łacze DSL) i plik jest uszkodzony.
    A potem pobieram go w domu (łacze Netii) i plik jest OK.

    TPSA sprawdzila moje łącze DSL i jest OK, a admini serwera
    sprawdzili niemiecki serwer i nie znalezli przycyzny problemu
    u siebie.

    Admin mojego serwera (www.g5.pl) oglosił dziś następujący komunikat:

    --------------
    W ostatnich tygodniach klienci Telekomunikacji Polskiej S.A. mogli odczuć
    pewne problemy przy połączeniach m.in. z naszym serwerem - objawiały się one
    poprzez m.in. błędy w przesyłąnych pakietach, pogorszeniem pingów a także
    dużymi wahaniami szybkości transferu danych. Wszystko wskazuje na to iż
    problemy te związane są ze zmianą głównych łącz międzynarodowych dla
    klientów TPNET z Telia International Carrier na Opentransit.net. Niestety
    jabluszko.net nie ma wpływu na działania innych operatorów, w tym TP.
    ------------

    Czy jest to problem znany juz komu trzeba i czy cos bedzie
    z tym zrobione?

    Gdzie to jeszcze zgłaszać? Sprawa jest dla mnie b. przykra.

    Dziekuję,

    latet


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: