  • 1. Data: 2009-04-21 11:11:52
    Temat: Pytania o ograniczenia iPlusa
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Uzywam iPlusa (nie wiem ktorej opcji) i mam pytanka :
    1) po ajkiej przepustowowsci (w obu wersjach) zmienjszany jest transfer ?
    2) do ilu zmniejszany jest ransfer, w ktora strone i czy na dowolnym typie
    polaczenia (gprs, 3g itp) ?
    3) czy mozna gdzies sprawdzic ile sie do tej pory uzylo w miesiacu ?
    4) czy w praktyce obcinaja ten transfer, czy to raczej teoria i tylko w
    miejscach obciazonych maja ustwaione ciecie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-04-21 17:52:35
    Temat: Re: Pytania o ograniczenia iPlusa
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Fantom pisze:
    > Witam

    Witam,
    > Uzywam iPlusa (nie wiem ktorej opcji) i mam pytanka :
    > 1) po ajkiej przepustowowsci (w obu wersjach) zmienjszany jest transfer ?

    1 GB, 3 GB, 8 GB, 13 GB - abonamenty odpowiednio 60, 75, 110, 160 PLN
    brutto/m-c.

    > 2) do ilu zmniejszany jest ransfer, w ktora strone i czy na dowolnym
    > typie polaczenia (gprs, 3g itp) ?

    Transfer obcinają do 32 kb/s. Niezależnie od obsługiwanego zasięgu i
    dostępnej technologii.
    > 3) czy mozna gdzies sprawdzic ile sie do tej pory uzylo w miesiacu ?

    Aplikacja iPlus manager 2.0 posiada funkcję liczniki danych. Należy
    ustawić resetowanie od początku okresu rozliczeniowego.

    > 4) czy w praktyce obcinaja ten transfer, czy to raczej teoria i tylko w
    > miejscach obciazonych maja ustwaione ciecie ?

    Raczej obcinają każdemu i zawsze po przekroczeniu limitu.

    > Fantom

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-05-05 09:19:15
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Aplikacja iPlus manager 2.0 posiada funkcję liczniki danych. Należy
    > ustawić resetowanie od początku okresu rozliczeniowego.

    Nie rozwiazuje to problemu gdy kluczyk jest uzywany w wiecej niz jednej
    maszynie :(

    Fantom

  • 4. Data: 2009-05-05 20:19:04
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Fantom pisze:

    > Nie rozwiazuje to problemu gdy kluczyk jest uzywany w wiecej niz jednej
    > maszynie :(
    >
    > Fantom

    No i dodam jeszcze, że ten program zlicza niedokładnie a plus liczy wg
    własnego widzimisię. Ja z mojej strony polecam program bitmeter do
    zliczania oraz globtroter connect do łączenia się z siecią-wykorzystują
    mniej pamięci i są bardzo stabilne