  • 1. Data: 2004-03-01 18:53:10
    Temat: Przepustowość
    Od: "Konrado5" <k...@m...pl>

    Jakie znacie dobre sposoby sprawdzenia przepustowości swojego łącza? Czy
    znacie jakiś sposób sprawdzenia transferu z serwera, na którym nie ma
    żadnych plików np. routera brzegowego?

  • 2. Data: 2004-03-01 18:59:46
    Temat: Re: Przepustowość
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org.usunto>

    On Mon, 01 Mar 2004 19:53:10 +0100, Konrado5 wrote:

    > Jakie znacie dobre sposoby sprawdzenia przepustowości swojego łącza?
    > Czy znacie jakiś sposób sprawdzenia transferu z serwera, na którym nie
    > ma żadnych plików np. routera brzegowego?
    1. NTG.
    2. Zdecyduj się skąd chcesz coś ściągać: z routera brzegowego czy serwera
    w obrębie sieci obsługiwanej przez ów router.
    3. Napisz reply na pl.comp.networking...

    --
    Regards M.J.

  • 3. Data: 2004-03-01 19:13:14
    Od: "Konrado5" <k...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <s...@s...eu.org.usunto> napisał w wiadomości
    nto...

    ściągać: z routera brzegowego czy serwera
    > w obrębie sieci obsługiwanej przez ów router.
    Chcę sprawdzić transfer z serwera maskującego, na którym nie ma żadnych
    plików. Z routera brzegowego też chcę sprawdzić.

  • 4. Data: 2004-03-01 22:21:35
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

    > Jakie znacie dobre sposoby sprawdzenia przepustowości swojego łącza? Czy
    > znacie jakiś sposób sprawdzenia transferu z serwera, na którym nie ma
    > żadnych plików np. routera brzegowego?

    ping z długimi pakietami (-s 1460) i reguluj częstotliwość pingów
    sprawdzając moment przy którym zaczynają się zguby - największa wartość
    bez zgub oznacza przepustowość łącza full duplex

  • 5. Data: 2004-03-02 00:28:41
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <2...@f...trzebinia.net> Konrado5 napisał(a):

    > Jakie znacie dobre sposoby sprawdzenia przepustowości swojego łącza? Czy
    > znacie jakiś sposób sprawdzenia transferu z serwera, na którym nie ma
    > żadnych plików np. routera brzegowego?
    dobre? chyba zadne...
    a "pi razy drzwi" to np clink

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    (z drugiej strony lustra)

  • 6. Data: 2004-03-02 05:05:10
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 04-03-01 23:21, internauta Wojciech Puchar napisał(a):

    > ping z długimi pakietami (-s 1460) i reguluj częstotliwość pingów
    > sprawdzając moment przy którym zaczynają się zguby - największa wartość
    > bez zgub oznacza przepustowość łącza full duplex

    A coś takiego jak icmp_rate zniweczy niecne zamiary ;)
    --
    Olek

  • 7. Data: 2004-03-02 16:00:00
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Konrado5 wrote:
    > Jakie znacie dobre sposoby sprawdzenia przepustowości swojego łącza? Czy
    > znacie jakiś sposób sprawdzenia transferu z serwera, na którym nie ma
    > żadnych plików np. routera brzegowego?

    ttcp

    zyga
    --