  • 1. Data: 2004-03-01 09:40:02
    Temat: sieć
    Od: "thor" <p...@w...pl>

    czy ktoś sie orientuje czy na ulicy Gajowej we Wrocławiu działa jakaś sieć?

  • 2. Data: 2004-03-01 10:36:50
    Temat: Re: sieć
    Od: virus <d...@v...one.pl>

    thor wrote:

    > czy ktoś sie orientuje czy na ulicy Gajowej we Wrocławiu działa jakaś
    > sieć?

    Na pewno wodociągowa, kanalizacyjna i elektryczna. O inne pytaj na
    pl.regionalne.wroclaw i podobnych.

    NTG.
    --
    Damian Kaczorowski - Polska Grupa Freesco

  • 3. Data: 2004-03-01 10:44:19
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    virus napisał(a):

    > Na pewno wodociągowa, kanalizacyjna i elektryczna. O inne pytaj na
    > pl.regionalne.wroclaw i podobnych.

    Oj... Albo u wrózki nie zapyta :P Słyszałem, że osotanio się
    szklane kule do internetu podłacza ;)

    januszek

  • 4. Data: 2004-03-01 12:58:25
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    virus <d...@v...one.pl> wrote:

    > Na pewno wodociągowa, kanalizacyjna i elektryczna. O inne pytaj na
    > pl.regionalne.wroclaw i podobnych.

    Obstawiam że telefoniczna też: NNTP-Posting-Host: dial-2729.wroclaw.dialog.net.pl ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2004-03-01 13:37:44
    Od: Piotr Górski <pg@wytnij_to.di.com.pl>

    W artykule <c1v0ct$g2o$1@panorama.wcss.wroc.pl> thor napisał(a):

    > czy ktoś sie orientuje czy na ulicy Gajowej we Wrocławiu działa jakaś sieć?

    Ej! Czytac umie?! W opisie grupy jak byk stoi "Problemy polskiego i
    zagranicznego internetu". To, ze nie mozesz sobie znalesc ISP u siebie to
    nie jest problem calosci internetu!!!!!

    PLONK Warn!

    --
    Piotr Górski