  • 1. Data: 2004-02-29 18:23:02
    Temat: Protokół uwierzytelniania hasła
    Od: "Kornel " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Korzystam z SDI. Od pewnego czasu w panelu "Moje połączenie" oprócz protokołu
    TCP/IP, które miałem od początku instalacji, jest obecny "Protokół
    uwierzytelniania hasła". Nie przeprowadzam operacji bankowych itp. w sieci,
    loguję się czasem na Onecie lub innych kontach z opcją SSL. Moje pytanie:
    czy ten protokół jest mi potrzebny? Do czego? Jeśli niepotrzebny lub może być
    wykorzystany w niewłaściwy sposób przez kogoś (...) - jak go wyłączyć?

    Kornel

  • 2. Data: 2004-02-29 21:07:01
    Temat: Re: Protokół uwierzytelniania hasła
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    Kornel wrote:
> [...]
    > wykorzystany w niewłaściwy sposób przez kogoś (...) - jak go wyłączyć?

    NTG, to nie jest problem polskiego internetu, tylko twój.
    Proszę, czytaj opisy grup na które piszesz. Odpowiednia to:
    pl.comp.networking, albo pl.internet.pomoc.

    Pozdrawiam,
    Tomek