  • 1. Data: 2017-07-03 14:39:03
    Temat: Przerażony
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Kiedy jadę jednym z najbardziej niebezpiecznych odcinków autostrad w
    Polsce, z Warszawy do Łodzi, to zaczynam walczyć o życie, bo liczba
    idiotów szalejących prawym pasem ruchu między tirami i spokojnie
    jadącymi samochodami jest tak ogromna, że życie ich - co mnie obchodzi
    mniej - ale i moje, i normalnych kierowców jest poważnie zagrożone.

    http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-mate
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

  • 2. Data: 2017-07-03 17:36:05
    Temat: Re: Przerażony
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Jul 2017 14:39:03 +0200, w <ojddsq$l8c$1@node1.news.atman.pl>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-mate
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku

    Nie czytałem, ale niestety osoby jadące 110-120mk/h mają najbardziej
    przechlapane na polskich autostradach :)

  • 3. Data: 2017-07-03 17:40:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:
> [...]
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    > Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

    Nie jezdze ta autostrada, ale moze spokojnie jezdzacy powinni jezdzic prawa
    strona a lewy pas powinni zostawic dla szybszych?

  • 4. Data: 2017-07-03 19:13:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-03 o 14:39, t-1 pisze:
> [...]
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    > Trzeba dopisać, spokojnie jadących lewym pasem ruchu.

    A mnie niesamowicie wkurwiają zwiedzający na lewym pasie.
    Nawet jeśli jadą dokładnie 140km/h to ktoś może jechać szybciej nie
    ważne z jakiego powodu. Prawy pas jest wolny to należy nim jechać.

    Lewis

  • 5. Data: 2017-07-03 19:21:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 17:40, Pszemol pisze:
    > Nie jezdze ta autostrada, ale moze spokojnie jezdzacy powinni jezdzic prawa
    > strona a lewy pas powinni zostawic dla szybszych?

    Ale tira trzeba co jakiś czas wyprzedzić.
    W końcu to moje prawo obywatelskie.:-)
    Nie mam namyśli uporczywego blokowania lewego pasa ale normalne zwykłe
    kulturalne wyprzedzanie i powrót na prawy pas.
    Niestety jest wielu zapier...czy który nawet to się nie podoba bo
    przecież kradnę ich cenne sekundy.

    A moje sekundy?
    Co? Gorsze? :-)

  • 6. Data: 2017-07-03 19:23:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 14:39, t-1 pisze:
    > http://www.newsweek.pl/plus/felietony/krzysztof-mate
    rna-odwaga-w-zastraszonej-polsce-pis-felieton,artyku
    ly,412498,1,z.html

    Może mi ktoś wytłumaczyć to tu do rzeczy ma ten tytuł?
    www przemilczę ;-)

  • 7. Data: 2017-07-03 19:37:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2017 o 19:21 z <...@...pl> pisze:

    > A moje sekundy?
    > Co? Gorsze? :-)

    Ja często jestem takim "zapierdalaczem" ale nikogo nie poganiam, nie
    mrugam, grzecznie czekam.
    Zazwyczaj "czekam" w sytuacji w której kierowca osobówki jedzie na
    tempomacie 110-120km/h i na tym samym tempomacie wyprzedza tira/kolumnę
    tirów. Jak kolumna długa to i czasami schodzi się parę minut (bo na
    horyzoncie są kolejne i nie opłaca mu się wskakiwać na prawy pas).
    Ci kierowcy, a nie kierowcy tirów robią zatory na autostradach.

    TG

  • 8. Data: 2017-07-03 19:53:48
    Od: p...@g...com

    Zapierdalanie zaczyna się od dwójki na budziku :-)

  • 9. Data: 2017-07-03 20:01:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2017 o 19:53 <p...@g...com> pisze:

    > Zapierdalanie zaczyna się od dwójki na budziku :-)

    No i?

    TG

  • 10. Data: 2017-07-03 20:12:52
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t-1 w

    > liczba idiotów szalejących prawym pasem ruchu między tirami i spokojnie
    > jadącymi samochodami lewym pasem ruchu.

    Czyli da się idiotów wyprzedzić (zgodnie z przepisami z prawej) -- więc, te
    na lewym pasie to rzeczone idioty.

    Ot, podobny przypadek miałem w zeszłym tygodni, nie na dwupasówce, ot zwyła
    jednojezdniowa droga:
    30km/h ograniczenie, zakaz wyprzedzania. I znak odwołanie zakazów (B-42),
    przerywana się pojawiłą
    Wyprzedziłem towarzystwo (pociąg z pięciu osobówek), dwóch "trąbiło", hoc
    nie mam pojęcia dlaczego.
    Najgorsze, że wychowywana od lat baba tez miała jakieś ale -- zgadnijcie
    jakie...

    Acha -- Lacetti 122KM... Jest lepszy niż Mitsu 143KM na krótkich dystansach
    :D

    --
    'Tom N'