  • 91. Data: 2017-02-14 14:52:24
    Temat: Re: Przesiewowa kontrola trzeźwości
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.02.2017 14:20, Kris wrote:

    > Bo może i w danym momencie jedzie poprawnie ale jak będzie konieczność nagłego
    hamowania to hamulec wciśnie sekundę później jak trzeźwy kierowca

    Jak jest pijany to widać jak jedzie.
    Jak jest po np. 2 piwach i obiedzie to będzie jechał najpewniej
    ostrożniej niż trzeźwy.

    > Pewnie gdzieś pracujesz- po pijaku do pracy nie bardzo przychodzić ale z drugiej
    strony "Skoro pracuje poprawnie, to w sumie w czym problem?"

    To chyba od właściciela firmy powinno zależeć, co nie?
    Jeśli nie to jak w domu dziecko widzi, że pijany to mamerę założyć i
    mandat w razie czego.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 92. Data: 2017-02-14 14:56:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 14:48:07 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Ktoś tu już kiedyś napisał, że to trzeźwi kierowcy robią startystykę
    > wypadków.

    A chłop z krową to statystycznie po 3 nogi maja

    > Skoro tak to może sprawdzać zawczasu czy aby nie są niedospani albo na
    > coś wkurwieni? Cokolwiek!
    > No coś musi być powodem przecież.
    > Przemyśl to - dla zdrowia Twojego dziecka ;-)

    Tak, tak, ilość wypitego alkohol nie ma żadnego znaczenia przy prowadzeniu auta.

  • 93. Data: 2017-02-14 14:57:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.02.2017 14:48, Kris wrote:

    > A jakie ja wnioski wyciągnełem?
    > Zadałem dwa pytania.
    > 1. Wg Ciebie nachlany człowiek powinien mieć prawo kierować autem?

    Nie powinien. Tyle, że to nie ma związku.

    Pedofil nie powinien mieć prawa kontaktu z dziećmi a jednak nie
    montujemy ludziom w domach kamer, czyż nie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 94. Data: 2017-02-14 14:58:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.02.2017 14:56, Kris wrote:
    > Tak, tak, ilość wypitego alkohol nie ma żadnego znaczenia przy prowadzeniu auta.

    Oj mylisz się.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 95. Data: 2017-02-14 14:59:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 14:48:07 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > To mu kluczyków nie dawaj.
    > A jak zobaczysz kogoś kto wsiada co cudzego to go zatrzymaj, zadzwoń po pomoc...

    A co ja faszysta jakiś zęby ograniczać ich prawa?;)

  • 96. Data: 2017-02-14 15:05:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.02.2017 14:59, Kris wrote:

    > A co ja faszysta jakiś zęby ograniczać ich prawa?;)

    Czyli w Twoim kodeksie pijani mają prawo jeździć?
    W moim nie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 97. Data: 2017-02-14 15:06:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 14:52:25 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Jak jest pijany to widać jak jedzie.
    > Jak jest po np. 2 piwach i obiedzie to będzie jechał najpewniej
    > ostrożniej niż trzeźwy.

    Wsadziłbyś dzieciaka do autobusu widząc że kierowca własnie drugie piwo kończy? W
    sumie statystycznie pewnie niewiele ryzykowałbyś. Podjąłbyś takie ryzyko?
    A po 4 piwach?
    A po półlitrze wódy na łeb?
    Jakaś granica jest? Czy może tylko faszystowskie ograniczanie swobód i gardzić tym
    trzeba

    > To chyba od właściciela firmy powinno zależeć, co nie?

    I taki właściciel jak faszysta ma ograniczać prawa pracownika?;)

  • 98. Data: 2017-02-14 15:08:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 14:57:07 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Nie powinien. Tyle, że to nie ma związku.

    Ale jeżdżą. Jak ich wyeliminować?
    Co zrobić żeby nie jeździli?

  • 99. Data: 2017-02-14 15:09:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 14:58:20 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Oj mylisz się.

    Ma czy nie ma ten alkohol wpływ na kierowanie?

  • 100. Data: 2017-02-14 15:14:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 15:05:48 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Czyli w Twoim kodeksie pijani mają prawo jeździć?

    ;)- taki znaczek tam wstawiłem nieprzypadkiem.

    > W moim nie.

    Jak więc ich wyeliminować? Jak sprawić żeby nie jeździli?