  • 1. Data: 2013-01-29 19:53:04
    Temat: Przeskoczenie paska rozrządu przy odpalaniu na pych
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Krąży taka wiedza powszechna, że samochodów z paskiem nie odpala się na
    pych, bo pasek może przeskoczyć. Czy ktoś może:

    a) potwierdzić lub zaprzeczyć?
    b) racjonalnie wyjaśnić?

    Bo mi żadne racjonalne wyjaśnienie nie przychodzi do głowy, jedynie to,
    że silnik przy odpalaniu może szarpnąć - ale nie robi tego jeżeli kręci
    się rozrusznikiem? Może dlatego że rozrusznik kręci szybciej? Może ktoś
    to przybliżyć?

    Pytanie z ciekawości.

    Pozdr.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 2. Data: 2013-01-29 19:56:42
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-29 19:53, Adam Wysocki pisze:
    > Krąży taka wiedza powszechna, że samochodów z paskiem nie odpala się na
    > pych, bo pasek może przeskoczyć. Czy ktoś może:
    >
    > a) potwierdzić lub zaprzeczyć?
    > b) racjonalnie wyjaśnić?

    przeciez jest juz watek w ktorym wytlumaczone zostalo i zaprzeczone.

  • 3. Data: 2013-01-29 20:44:28
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    h.w.d.p. <h...@i...yfd> wrote:

    > przeciez jest juz watek w ktorym wytlumaczone zostalo i zaprzeczone.

    O kurna, i to jeden z ostatnich :) Wyszło że wpadłem bez czytania :)
    Kajam się.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2013-01-29 21:30:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Krąży taka wiedza powszechna, że samochodów z paskiem nie odpala się na
    > pych, bo pasek może przeskoczyć. Czy ktoś może:

    Czy mógłbyś nie bawić sie w trolla? Bardzo proszę.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-01-29 21:46:46
    Od: <4...@9...214646.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Czy mógłbyś nie bawić sie w trolla? Bardzo proszę.

    Chcesz mieć dalej konto na chmurce...

    Przecież się 50 minut wcześniej pokajał.

    Zrobiłeś dokładnie to samo co Adam (no może bez zakładania wątku) --
    pokajasz sie publicznie?

    ;P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2013-02-02 23:27:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2013 18:53:04 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Krąży taka wiedza powszechna, że samochodów z paskiem nie odpala się na
    > pych, bo pasek może przeskoczyć. Czy ktoś może:
    >
    > a) potwierdzić lub zaprzeczyć?
    Ani jedno, ani drugie.

    > b) racjonalnie wyjaśnić?

    Jesli samochód najpierw zostanie rozpędzony do w miare dużej prędkości, a
    potem ktoś zapnie bieg i strzeli ze sprzęgła, to i owszem, jest taka
    szansa, że pasek mógłby przeskoczyć.
    Natomiast przy normalnym, płynnym puszczaniu sprzęgła obciążenia układu
    rozrządu są mniejsze, niż przy kręceniu rozrusznikiem.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna