  • 1. Data: 2013-01-29 21:17:39
    Temat: Jaka jest dokładność pomiaru prędkości samochodów z "uwaga pirat"?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Jaką oni mają tam dokładność?
    Czy jak mówią: "panie kierowco, przekroczył pan o 52" to trzeba im
    wierzyć, czy równie dobrze mógł przekroczyć o 49?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-01-29 22:00:25
    Od: "Kowal" <n...@n...pl>

    > Jaką oni mają tam dokładność?
    > Czy jak mówią: "panie kierowco, przekroczył pan o 52" to trzeba im
    > wierzyć, czy równie dobrze mógł przekroczyć o 49?

    Równie dobrze mógł przekroczyć 20.
    Dziwie się, że do tej pory nikt nie spytał policjantów o błąd pomiarowy.
    Nie raz widać jak "podjeżdżają" klienta, aby dodać mu kilkanaście km/h.
    Było kiedyś, jak stwierdzili u gościa coś koło 120km/h a on miał blokadę na
    <100km/h założoną

  • 3. Data: 2013-01-29 22:32:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ke9aor$ghk$...@n...task.gda.pl...
    > Jaką oni mają tam dokładność?

    Zależy gdzie.
    W nowszych autach może być videoradar, może być i zwykły radar jak Iskra w
    Alfach.
    Ale przyjmijmy że mówimy o tych pierwszych.

    > Czy jak mówią: "panie kierowco, przekroczył pan o 52" to trzeba im
    > wierzyć, czy równie dobrze mógł przekroczyć o 49?

    Mógł i o 40, przecież oni poza optycznym wrażeniem własnych oczu nie mają
    żadnego miernika prędkości

  • 4. Data: 2013-01-30 10:17:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-29 22:32, Cavallino wrote:

    > Zależy gdzie.
    > W nowszych autach może być videoradar, może być i zwykły radar jak Iskra
    > w Alfach.

    a jaka jest roznica miedzy w/w?

    Iskra na pokladzie Alfy dziala w takim zestawie
    http://www.spalaczbenzyny.pl/media/wnetrze_policyjne
    j_alfa_romeo.jpg

    Polcam zintegrowal ja z wideorejestratorem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-01-30 10:45:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-29, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Jaką oni mają tam dokładność?

    Zadna. Maja w czasie w pomiaru utrzymywac stala odleglosc, ale to zalezy
    tylko od tego co kieruje. Nieraz widac jak gonia kogos na jakiejs ekspresowce
    i mierza predkosc z odleglosci 200-300m czasami tez pojazd znika z kadru
    na zakretach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-01-30 11:01:48
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 10:45:47 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >
    > i mierza predkosc z odleglosci 200-300m czasami tez pojazd znika z kadru

    I dlatego w czasie pomiaru nagrywają film. Na nim da się sprawdzić czy była stała
    odległość w czasie pomiaru. Milicja Obywatelska robiła na taką okoliczność dwa
    zdjęcia w ustalonym odstępie czasu.

  • 7. Data: 2013-01-30 17:16:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:keaoev$1ot$...@p...wsisiz.edu.pl...

    > a jaka jest roznica miedzy w/w?

    Radar mierzy prędkość przeciwnika.

  • 8. Data: 2013-01-30 17:23:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-30 17:16, Cavallino wrote:

    > Radar mierzy prędkość przeciwnika.

    A "wideoradar"? I czy w ogole istnieje oficjalnie i prawidlowo nazwana
    taka rzecz?

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2013-01-30 17:45:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    g> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:kebhei$c2n$...@p...wsisiz.edu.pl...

    > A "wideoradar"?

    A takowy nie.
    I dobrze o tym wiesz, przynajmniej od 10 lat, kiedy mnie o tym
    przekonywałeś, skutecznie zresztą. ;-)

    > I czy w ogole istnieje oficjalnie i prawidlowo nazwana
    > taka rzecz?

    A to już inna kwestia.
    Ale jakoś trzeba rzeczy nazywać, choćby umownie.

  • 10. Data: 2013-01-30 19:13:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-30 10:45, AZ pisze:

> [...]
    > i mierza predkosc z odleglosci 200-300m czasami tez pojazd znika z kadru

    No dobra, to idźmy dalej.
    Czy ktoś z Was próbował nie przyjąć mandatu i wygrać sprawę w sądzie?
    Skoro nie mają pomiaru mojej prędkości ani odległości ode mnie w czasie
    pomiaru - to sprawa powinna być umorzona z braku dowodów, nie?

    --
    MN