    From: "TERRANova" <t...@j...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Przeslanie danych po Ethernet
    Date: Tue, 19 Jan 2010 16:38:55 +0100

    Jest sobie proste urzadzenie na kontrolerach Atmel. Zbiera pewne dane
    (niewielkie ilosci) trzeba je teraz przeslac po sici LAN czyli z
    wykorzystaniem Ethernetu. Czasami bylaby potrzeba przeslania czegos z sieci
    LAN zeby kontroler wykonal jakas operacje. Jako ze jest to jednostkowe
    urzadzenie na wlasne potrzeby a ja programista nie jestem wiec
    prawdopodobnie oprogramowanie bedzie w znienawidzonym tu przez wielu
    BASCOM-ie.
    Tutaj moje pytanko. Jaki modul (niestety najistotniejsza jest cena)
    wykorzystac tak zeby spiac go z tym atmelkiem i dalo sie w prosty sposob
    skomunikowac Atmela z modulem a modul pozniej przesle to po ethernecie. W
    ofercie znalazlem troche takich modulow ale nigdy z nich nie korzystalem
    wiec trudno powiedziec czy jakis mi sie wogole nada. Co byscie polecili do
    takiego projektu??